کد خبر : 1787176 | 30 مهر 1400 ساعت 17:25 | 6.5K بازدید | 3 دیدگاه

شاید زلاتان بازی کند

پیولی: از شکست برابر پورتو درس گرفتیم

میلان پس از شکست مقابل پورتو فردا با انگیزه تر از همیشه برای پیروزی بر بولونیاست.

پیولی: از شکست برابر پورتو درس گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، میلان بعد از پذیرش شکست 1-0 برابر پورتو، حالا برای مصاف با بولونیا در سری آ آماده می شود. دیداری که قرار است فردا برگزار شود.

دقایقی پیش استفانو پیولی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی شرکت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

 

1648140

 

 

پیولی در مورد بازی فردا گفت:« سینیشا میهایلوویچ(سرمربی بولونیا)، کیفیت و انگیزه اش برای شکست دادن رقبا را می شناسم. بازی سختی خواهد بود.   بولونیا سبک بازی خود را تغییر داده است. مقابل حریفی با کیفیت و ویژگی های خوب قرار می گیریم. فصلی طولانی در پیش است و هنوز در ابتدای راه هستیم. فعلا باید به فکر سه بازی آینده مان در سری آ باشیم و سپس دوباره روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز خواهیم کرد.»

 

 

1645099

 

 

وضعیت زلاتان:« ابراهیموویچ نیاز دارد تمرین و بازی کند. او یک هفته است که با تیم تمرین می کند اما هنوز باید تصمیم بگیرم که از بین او و ژیرو چه کسی فیکس بازی کند. فردا صبح در مورد ترکیب تیم تصمیم خواهم گرفت. در حال حاضر ما نمی توانیم با دو مهاجم بازی کنیم. وقتی آن ها هر دو شرایط خوبی داشتند، می توانند در کنار یکدیگر بازی کنند. 

در مقایسه با بازی پورتو، کونتی و کاستیه‌خو ریکاوری شده اند و فردا در موردشان تصمیم می گیرم. فرانک کسیه اما به دلیل تب شدید بازی فردا را از دست خواهد داد. انته ربیچ نیز همچنان مصدوم است.»

 

 

1648138

 

 

تاثیر شکست برابر پورتو:« می دانیم که مقابل پورتو بازی بدی انجام دادیم. نکات مثبت و منفی بازی مقابل پورتو بررسی و تحلیل شد. توپ های زیادی از دست دادیم و در خط دفاعی مستحکم نبودیم. ما اشتباهاتمان را فهمیده ایم و باید مطمئن شویم که مقابل رقیبی که می تواند برای ما مشکل ساز شود، این اشتباهات را تکرار نخواهیم کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها