کد خبر : 1787287 | 01 آبان 1400 ساعت 10:16 | 51.5K بازدید | 12 دیدگاه

دفاع کونسیسائو از طارمی: جو بدی علیه او ساختند

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، معتقد است که مهدی طارمی بازیکن و رقیب بسیار صادقی است.

دفاع کونسیسائو از طارمی: جو بدی علیه او ساختند

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان طارمی در هفته‌های اخیر در ترکیب پورتو توجه بسیاری از کارشناسان نام آشنا و رسانه‌های اروپایی را به خود جلب کرده است.

با این حال پنالتی گرفتن‌های متعدد این بازیکن نیز به یکی از سوژه‌های تبدیل شده که افراد بسیاری به آن پرداخته‌اند. به زمین افتادن این بازیکن در آخرین بازی برگزار شده از مرحله گروهی لیگ قهرمانان باعث شد که بسیاری او را به تمارض متهم کنند.

کونسیسائو در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر توندولا در این باره اظهار داشت:« طارمی بازیکن فوق العاده صادق در حرفه خود و با هم تیمی‌ها، حریفان و داوران است. آنها تصویری از او ساخته‌اند که باعث شد باور بدی به وجود بیاید. چیزی که باعث تعجب من می‌شود این است که داور ممکن است به اشتباه بیفتد اما دوربین‌ها و افرادی هستند که به او کمک می‌کنند، بنابراین من این اظهارات را درک نمی‌کنم. بنابراین یا این افراد شایستگی لازم را ندارند یا باید به چشم پزشک مراجعه کنند.»

 

1655952

 

این مربی پرتغالی اضافه کرد:« ما می‌توانیم به هر بازیکنی برچسبی بزنیم و بقیه هم این مسیر را ادامه دهند اما این رفتار ممکن است تبعاتی جدی داشته باشد و من ناراحت هستم. دوباره تکرار می‌کنم، طارمی بسیار صادق است. او وارد محوطه جریمه می‌شود و برخوردی صورت می‌گیرد، تعیین خطا بودن یا نبودن آن بر عهده داور است. ما زمان زیادی را در کنار هم سپری می‌کنیم و با توجه به شناختی که من از او دارم، او همکاری بسیار مثبت و صادق است و در زمینه رقابت نیز همین ویژگی‌ها را دارد. صحبت‌هایی مطرح شده که شایسته او نیست.»

دیدگاه‌ها