کد خبر : 1787308 | 01 آبان 1400 ساعت 11:53 | 7.4K بازدید | 7 دیدگاه

طلسم آگوئرو مقابل رئال: 14 بازی بدون پیروزی

سرخیو آگوئرو، مهاجم بارسلونا، تا به حال طعم پیروزی برابر رئال مادرید را نچشیده است.

طلسم آگوئرو مقابل رئال: 14 بازی بدون پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا روز یکشنبه یکی از حساس‌ترین دیدارهای دنیای فوتبال را در ورزشگاه نوکمپ برگزار خواهند کرد و این اولین تجربه سرخیو آگوئرو از حضور در این بازی بزرگ است.

این بازیکن که از استقبال گرم هواداران بارسا از او در جریان بازی مقابل والنسیا شگفت‌زده شده بود، پس از پایان این دیدار گفت:« من نمی‌توانم تک تک آنها را در آغوش بگیرم اما از استقبالی که از من کردند بسیار سپاسگزارم.»

این اتفاق برای او غیرمنتظره بود. همانطور که پیوستنش به بارسا غیرمنتظره بود. جدایی لیونل مسی از این تیم و سپس مصدومیت آگوئرو در ابتدای فصل جاری که باعث شد او مدت‌ها از میادین دور باشد می‌توانست تهدیدی جدی برای خراب شدن رابطه این بازیکن و بارسلونا باشد. اما شرایط طور دیگری پیش رفت تا نام او از سوی هواداران بارسا در سراسر نوکمپ فریاد زده شود.

آگوئرو روز یکشنبه برای اولین بار در ال‌کلاسیکو به میدان خواهد رفت. اما طلسم عجیبی در دوران حرفه‌ای این بازیکن در دیدارهایش برابر رئال مادرید وجود دارد. او هرگز طعم پیروزی را در رویارویی با این تیم نچشیده است.

 

1655183

 

این بازیکن آرژانتینی 14 بار مقابل رئال مادرید قرار گرفته، چهار گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل ارسال کرده اما هرگز پیروز میدان نبوده است. مطمئنا او بیشتر از هرکس دیگری دوست دارد گل پیروزی بخش تیمش را در بازی روز یکشنبه به ثمر برساند.

آگوئرو در حال حاضر بازیکن نیمکت‌نشین بارسلوناست و گفته می‌شود که پیش از جذب او نیز این موضوع در مذاکرات بین دو طرف مطرح شده و از سوی این بازیکن پذیرفته شده بود. با این حال انتظار می‌رود که این بازیکن در زمین حضور پیدا کرد، چرا که فاتی به تازگی از بند مصدومیت طولانی‌مدت و جدی رها شده و ممفیس دیپای نیز بارها نشان داده که در نیم ساعت پایانی خسته می‌شود.

این بازیکن انگیزه‌های بسیاری برای درخشش در این بازی و اثبات شایستگی‌هایش در پیراهن بارسلونا دارد. بازی برای این تیم همیشه رویای آگوئرو بوده که در تابستان 2014 در آستانه رسیدن به آن قرار داشت. هرچند مجبور شد هفت سال دیگر برای حضور در نوکمپ صبر کند اما حالا تصمیم دارد از این فرصت به عنوان آخرین چالش زندگی حرفه‌ای خود به خوبی استفاده کند.

دیدگاه‌ها