کد خبر : 1787317 | 01 آبان 1400 ساعت 12:18 | 8.6K بازدید | 6 دیدگاه

والورده: از مسئولیت به تن داشتن پیراهن رئال آگاهیم

فدریکو والورده، بازیکن رئال مادرید، مدعی شد که این تیم در آستانه ال‌کلاسیکو بسیار باانگیزه است.

والورده: از مسئولیت به تن داشتن پیراهن رئال آگاهیم

به گزارش "ورزش سه"، اولین ال‌کلاسیکوی فصل 22-2021 روز یکشنبه در ورزشگاه نوکمپ برگزار می‌شود و توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان در سراسر جهان به این بازی حساس خواهد بود.

این بازی مانند هر بازی دیگری در طول فصل نیست و والورده مانند سایر بازیکنان این دو تیم به خوبی از این موضوع خبر دارد. او از زمان حضورش در تیم اول رئال مادرید در سال 2018 تا به حال هفت بار در برابر کاتالان‌ها قرار گرفته که حاصل آن سه پیروزی، سه شکست و یک تساوی بوده است.

والورده در گفتگو با رئال مادرید تی وی اظهار داشت:« ما از اهمیت این بازی خبر داریم و می‌دانیم که به تن داشتن پیراهن رئال مادرید در چنین دیدارهایی چه مسئولیت‌هایی را به دنبال دارد. بسیار هیجان‌زده هستم و افتخار می‌کنم که می‌توانم در این دیدارها به میدان بروم. کلید پیروزی در ال‎کلاسیکو حفظ اتحاد است، این که هر بازیکنی که از ابتدا در زمین بوده یا برای چند دقیقه به میدان می‌آید آماده باشد و درخواست‌های کادر فنی را عملی کند. این موضوعی حیاتی برای همه است.»

 

1657053

 

این هافبک ادامه داد:« بازیکنان بسیاری دوست دارند در ال‌کلاسیکو به میدان بروند و ما که چنین فرصتی داریم باید از آن استفاده کرده و با تمام وجود تلاش کنیم.»

این بازیکن طعم گلزنی برابر بارسا را نیز تجربه کرده و در این باره گفت:« گلزنی در چنین دیدارهایی یکی از زیباترین اتفاقاتی است که ممکن است برای هرکسی رخ دهد و برای من نیز همینطور بود. به یاد دارم که بعد از بازی تلفنم را چک نکردم چون وقتی بازی تمام شد سرگیجه بدی داشتم. وقتی به خانه رسیدم هزاران پیام از خانواده و دوستانم داشتم که حس بسیار خاصی برای من بود. هم‌تیمی‌ها نیز برای این پیروزی و گلی که زده بودم به من تبریک می‌گفتند.»

دیدگاه‌ها