کد خبر : 1787329 | 01 آبان 1400 ساعت 13:23 | 30.4K بازدید | 12 دیدگاه

نویدکیا: می‌خواستم بداند یکی از بهترین‌های ایران است؛

چرا محرم به قاسم حدادی‌فر پیشنهاد داد؟

محرم نویدکیا در اقدامی قابل توجه برای جذب قاسم حدادی‌فر به این بازیکن پیشنهاد داده است.

چرا محرم به قاسم حدادی‌فر پیشنهاد داد؟

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه شروع رقابت‌های لیگ بیست و یکم خبری از اردوی ذوب‌آهن به بیرون درز پیدا کرد و بر اساس آن قاسم حدادی‌فر کاپیتان سبزپوشان اصفهانی که یکی از چهره‌های تقریبا تک باشگاهی و وفادار فوتبال ایران به شمار می‌رود، به دلیل ناراحتی از مهدی تارتار تصمیم به ترک اردوی تیم گرفته بود.

سرمربی ذوب‌آهن در واکنش به این موضوع در مصاحبه‌ای اعلام کرد که از حدادی‌فر خواسته برای قرار گرفتن در فهرست نهایی تیم خودش را به سایر بازیکنان تیم برساند و به نظر می‌رسد این موضوع با ناراحتی کاپیتان ذوب آهن همراه بوده است.


در همین حالا خبرهایی نیز در محافل اصفهانی در مورد پیشنهاد سپاهان و در واقع محرم نویدکیا به جذب قاسم حدادی‌فر منتشر شد که اخیرا در گفتگوی مفصلی که خبرنگار ما با محرم نویدکیا داشت، این موضوع نیز از سرمربی سپاهان پرسیده شد که پاسخ محرم نویدکیا به این موضوع اینطور بود:« قاسم یکی از دوستان خوب است. البته نمی‌‎خواهم خیلی وارد این بحث بشوم، چون ذوب‌آهن رقیب ماست، ولی به عنوان یک همشهری من قاسم را خیلی دوست داشتم و حتی خودم به او پیشنهاد دادم و گفتم اگر واقعا تصمیم داری بازی کنی و در ذوب آهن مشکل داری، من مشکلی ندارم که پیش ما بیایی و بعد از یکسال خداحافظی کنی، اما گفتم باید در مورد این موضوع خیلی خوب فکر کنی؛ چون به هر حال سال‌های سال در ذوب‌‌آهن بازی کرده‌ای؛ مثل خودم که سال‌های سال در سپاهان بوده‌ام. سپاهان و ذوب‌آهن اگر بازیکنان بینشان رد و بدل بشود، خیلی جذاب نیست. گفتم بعد از این همه سالی که در ذوب‌آهن بازی کرده‌ای باید تصمیم خوب بگیری. با اینکه می‌دانم خیلی کار سختی است، که بعد از این همه سال بازی کردن در این تیم تصمیم بگیری جدا شوی یا بمانی. این خیلی خیلی کار سختی است و من هم در چنین شرایطی قرار گرفتم.»

 

1657081

این تقریبا یکی از آخرین عکس‌هایی است که از قاسم حدادی‌فر پس از بازگشت از مصدومیت رباط صلیبی برای سومین مرتبه منتشر شد، اما در ادامه توقعات تارتار از شرایط جسمانی این بازیکن سبب شد تا کاپیتان سبزپوشان تصمیم به ترک اردوی تیم بگیرد و هنوز هم برگشتی در کار نبوده است.

 


نویدکیا در ادامه حرف‌هایش از تصمیم قاسم حدادی‌فر هم پرده برداشت و گفت:« اما با اینکه می‌دانم فوتبالیست فوق‌العاده حرفه‌ای هستی، گفتم اگر دلت بخواهد من با کمال میل می‌خواهم بیایی اینجا و بازی کنی و بعد خداحافظی کنی، اما تصمیم گرفت که این کار را نکند؛ به نظرم کار فوق‌العاده خوبی هم کرد. من هم می‌خواستم با این کار فقط به او بگویم که یکی از بهترین‌های ایران است و می‌دانم و شک ندارم که یک روزی ذوب‌آهن حتما و قطعا سراغ قاسم حدادی‌فر را خواهد گرفت.»


حدادی‌فر حالا چند روزی می‌شود که سکوت کرده ولی با توجه به اینکه پیشنهاد دوست قدیمی اش محرم نویدکیا را برای حضور در اردوی طلایی پوشان نپذیرفته، به نظر نمی‌رسد قصد ادامه فوتبال به صورت حرفه‌ای را داشته باشد و در صورتی که ماجرای او و ذوب آهن نیز به همین ترتیب ادامه پیدا کند، اتفاقی تکراری در فوتبال ایران رخ داده و یکی دیگر از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران مثل خیلی‌های دیگر با تلخی از دنیای حرفه‌ای کنار می‌رود.

 

1657080

دیدگاه‌ها