کد خبر : 1787345 | 01 آبان 1400 ساعت 15:37 | 14.1K بازدید | 8 دیدگاه

وینی در یک به یک ها بهترین است

ستایش پیکه از بنزما و وینیسیوس پیش از ال‌کلاسیکو

جرارد پیکه یک روز مانده به ال کلاسیکو از کریم بنزما و وینیسیوس، دو ستاره رئال تمجید کرد.

ستایش پیکه از بنزما و وینیسیوس پیش از ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، فردا در نوکمپ بارسلونا میزبان رئال مادرید است. دیدار حساسی که سه امتیازش برای هر دو تیم اهمیت بالایی دارد. بارسا در 4 رویارویی گذشته نتوانسته رئال را شکست دهد و طبعا انگیزه بالایی خواهد داشت و در سوی دیگر میدان نیز رئال مادرید پس از برتری 5 گله در زمین شاختار با روحیه پای به میدان خواهد گذاشت.

دیداری که سال ها رقابت مستقیم لیونل مسی و رونالدو بود، حالا میدانی برای رویارویی وینیسیوس و آنسو فاتی است.

 

 

1656949

 

 

جرارد پیکه کاپیتان بارسا در مورد بازی فردا به مووی استار پلاس گفت:« ال کلاسیکو فراتر از سه امتیاز است و یک بازی معمولی نیست. پیروزی بر رقیب دیرینه به شما اعتماد به نفس و قدرتی فراوان خواهد بخشید و در ورزش، این دو فاکتور بسیار اهمیت دارند. اگر ال کلاسیکو را ببرید، به شما همه چیز خواهد داد. با پیروزی بر رئال برای همه این پیغام را خواهیم فرستاد که برای قهرمانی لالیگا می توانیم رقابت کنیم. در شرایطی خوب به ال کلاسیکو رسیده ایم و آماده هستیم.»

 

 

1650477

 

 

پیکه در مورد شانس بالاتر رئال گفت:« اینچنین فکر می کنید؟ من مشکلی با این مساله ندارم ولی در ال کلاسیکو هیچ تیمی شانس بالاتری ندارد و تاریخ نشان داده است که همه چیز 50-50 است. هر دو تیم در شرایط خوبی قرار دارند و بحران خود را فراموش کرده اند. باید دید در زمین چه اتفاقی رخ خواهد داد.»

 

مقایسه آنسو فاتی و وینیسیوس:« وینیسیوس سریع تر است و یک بال خالص و تمام عیار محسوب می شود ولی فاتی یک مهاجم تمام کننده درون محوطه جریمه است و از حیث گلزنی وضعیتی بهتر دارد. فاتی گلزن تر است ولی از لحاظ تکنیکی و سرعت، وینیسیوس بهتر کار می کند. وینیسیوس در دریبل ها و مصاف های تک به تک، از بهترین های دنیاست.»

 

 

1655918

 

 

کریم بنزما:« معتقدم کریم جای خالی رونالدو را به بهترین شکل ممکن پر کرد. او حالا در زمین با آسودگی بیشتری بازی می کند و در تمام کنندگی نیز بسیار بهتر شده است. البته کریم فراتر از یک گلزن صرف است و نقش او در بازی سازی و خلق موقعیت های رئال را نمی توان انکار کرد. می دانیم بازی برابر او چه دشواری هایی دارد. بازی جذابی برابر او و رئال خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها