کد خبر : 1787619 | 02 آبان 1400 ساعت 20:20 | 27.3K بازدید | 11 دیدگاه

بارسا هم مدعی خواهد بود؛

آنچلوتی: پیروزی در ال‌کلاسیکو بیش از 3 امتیاز می‌ارزد!

کارلو آنچلوتی پس از پیروزی بر بارسا گفت که ای کاش به این برد با ارزش بیش از سه امتیاز تعلق می گرفت.

آنچلوتی: پیروزی در ال‌کلاسیکو بیش از 3 امتیاز می‌ارزد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در نوکمپ موفق به شکست 1-2 بارسلونا شد که اولین برد کارلو آنچلوتی در این ورزشگاه نیز محسوب می شود. سرمربی ایتالیایی در 5 بار قبلی که برابر بارسا در نوکمپ تیمش را روانه میدان کرده بود دو مساوی و سه باخت نصیبش شده بود.

داوید آلابا و لوکاس برای رئال گلزنی کردند تا چهارمین برد متوالی این تیم در ال کلاسیکو به ثبت برسد.

 

 

1657525

 

 

آنچلوتی در پایان بازی گفت:« خیلی خوشحالم. ال کلاسیکو مهمترین بازی است ولی متاسفانه این برد خوب سه امتیاز بیشتر ندارد.

نمایشی هوشمندانه ای از جانب ما بود. در دفاع عالی بودیم و در ضد حملات نیز خطرناک. از ابتدا هم برنامه ما همین بود. هرچند معتقدم با توپ می توانستیم بهتر از اینها کار کنیم. ما تیمی منسجم هستیم و این انسجام را امشب هم نشان دادیم. این تیم ذاتا باکیفیت است و تلاش کرده ایم تا به بهترین فرم برسیم. از عملکرد و تعهد بازیکنانم کاملا راضی هستیم.»

 

انچلوتی ادامه داد:« دو مدافع امشب گلزنی کردند و این نشان می دهد که حتی مدافعان ما نیز شم گلزنی دارند و در کارهای هجومی شرکت می کنند. در کارهای دفاعی خیلی خیلی راضی کننده بودیم و در تمام زمین به خوبی بارسا را پرس کردیم. می توانستیم گل های دیگری هم بزنیم ولی نشد. خوب دفاع کردن هم یک مزیت است.»

 

 

1657523

 

 

صحبت با کومان:« کار مربیان دشوار است و باید رو به جلو حرکت کنیم. دوست ندارم در مورد عملکرد تیم های رقیب و همکارانم اظهارنظر کنم. بارسا با توپ خیلی خوب کار می کرد و معتقدم در رقابت برای قهرمانی حاضر خواهند بود.»

 

گل زیبای آلابا:« یک گل معمولی نبود و همه از کیفیت بالای او باخبریم.»

 

 

1657496

 

 

مصدومیت کورتوا:« از ناحیه زانو درد داشت و فکر کردم مشکلش جدی است ولی در نهایت به بازی برگشت.»

 

اهداف رئال:« می توانیم برای همه جام ها رقابت کنیم. امشب برابر یک تیم بزرگ بازی داشتیم و خیلی خوب کار کرده‌ایم. در مقاطعی تحت فشار هم بودیم ولی هرگز کنترل بازی را از دست ندادیم.»

 

 

دیدگاه‌ها