کد خبر : 1787649 | 02 آبان 1400 ساعت 21:51 | 19.4K بازدید | 5 دیدگاه

بلدیم چگونه قهرمان شویم؛

محمد صلاح: از پیش فصل فقط یک هدف داشتیم!

محمد صلاح، ستاره مصری و 29 ساله لیورپول تاکید کرد این تیم فقط با فتح لیگ برتر راضی خواهد شد.

محمد صلاح: از پیش فصل فقط یک هدف داشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب نمایشی فوق العاده در خانه منچستریونایتد داشته و با نتیجه درخشان 0-5 در استادیوم اولدترافورد به برتری دست یافت. محمد صلاح ستاره بزرگ تیمش در این مسابقه بوده و موفق به ثبت هت تریک برابر یونایتد شد. حالا محمد صلاح در پایان این دیدار فاش کرد از همان تمرینات پیش فصل، قهرمانی در لیگ برتر تنها هدف بازیکنان لیورپول بوده است.

 

محمد صلاح گفت: "ما سعی می کنیم در هر بازی پیروز شده و تلاش می کنیم تا عنوان قهرمانی را کسب کنیم. باید برای فتح تمامی عناوین قهرمانی پیش رو در این فصل بازی کنیم. از زمان برگزاری اردوهای پیش فصل این هدف در ذهن ما بوده، ما باید در لیگ برتر عنوان قهرمانی را کسب کنیم و در ادامه فصل به دنبال این هدف خواهیم بود.

 

1657519

 

بعد از پایان بازی در رختکن با هم صحبت می کردیم تا به این روند ادامه داده و تا جایی که می توانیم دروازه حریفان را در ادامه فصل نیز باز کنیم. من فقط تا زمانی احساس رضایت دارم که تیم به برتری دست یابد. در صحنه گل اول این فرصت را داشتم که خودم ضربه بزنم، اما ترجیح داد نبی کیتا را صاحب موقعیت کنم. از ابتدا قصد داشتیم سبک فوتبال مورد نظر خودمان را ارائه دهیم و تصور می کنم این اتفاق هم رخ داد.

 

تلاش می کنیم در تمامی بازی های پیش رو به برتری دست یابیم. ما دو فصل قبل موفق به فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر شدیم و می دانیم که برای دستیابی به این هدف باید چه کاری انجام داد."

دیدگاه‌ها