کد خبر : 1787759 | 03 آبان 1400 ساعت 13:48 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

افتخار می‌کنم در فجر سرباز هستم؛

مهربان: وضعیت پدیده اسفناک است

بازیکن تازه وارد فجر بعد از ۸ سال حضور در پدیده در نهایت برای سربازی به شیراز رفت.

مهربان: وضعیت پدیده اسفناک است

به گزارش "ورزش سه"، حسین مهربان از پدیده راهی فجر شد تا سربازی اش را پشت سر بگذارد و در این رابطه به خبرنگار ما گفت: هشت سال برای تیم شهرم بازی کردم و بازیکن پدیده یا شهر خودرو بودم و توسط فوتبال خراسان به فوتبال ایران معرفی شدم و کل این سالها لحظات خیلی خوبی برایم بود و چیزهای زیادی را تجربه کردم ولی امسال سرباز شدم و افتخار این را داشتم که بعد از هشت سال به شیراز بیایم و سرباز فجر شوم و در خدمت مردم خوب شیراز باشم و جواب اعتمادشان را در زمین بدهم.

 


او در مورد بازیکنان فجر که به نوعی تیم دوم پدیده است ادامه داد: منصوری،معصومی، گودرزی و علی نبی همگی بچه های پدیده هستند و بازیکن خودش می تواند تصمیم بگیرد که در چه تیمی توپ بزند و فکر نمی‌کنم کسی از این موضوع ناراحت شود.

 


این بازیکن درخصوص شرایط اسفناک تیم سابقش عنوان کرد: همه چیز برای مردم مشهد و فوتبال ایران گویا است تنها آرزویم این است هرچه زودتر اتفاقاتی که برای پدیده افتاده برطرف شود زیرا فوتبال تنها دلخوشی مردم مشهد است و اگر این را هم از آن ها بگیرید اتفاق خیلی بدی رخ می‌دهد. باید یک سری افراد بیایند تا به این مجموعه کمک کنند. امیدوارم هرچه زودتر پدیده به شرایط خوبش برگردد.

 


وی در مورد دیدار امروز با گل گهر گفت: بازی سختی است ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا برنده باشیم. اینکه خودم بتوانم بازی کنم یا خیر بستگی به نظر سرمربی دارد زیرا من کمی دیر اضافه شدم.

 


مهربان در پایان افزود: از مجموعه فجر و آقای کلانتری و مدیرعامل  تشکر می کنم. تمام تلاشم را انجام می‌دهم برای تیمم مثمرثمر باشم.

دیدگاه‌ها