کد خبر : 1787895 | 03 آبان 1400 ساعت 21:26 | 47.3K بازدید | 12 دیدگاه

از نظر اتفاقات فوتبالی امروز روز ما نبود 

تارتار: بازیکن خارجی استقلال، تفاوت را رقم زد

سرمربی ذوب آهن می گوید که لیگ ایران دارای فقر مهاجم است و مشکل ذوب آهن در فاز حمله نیز به همین دلیل است.

تارتار: بازیکن خارجی استقلال، تفاوت را رقم زد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب آهن در دومین دیدار خود از فصل جدید رقابت های لیگ برتر، با نتیجه 2 بر صفر مقابل استقلال تن به شکست داد. مهدی تارتار سرمربی ذوبی ها در نشست خبری پس از بازی گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در ابتدای کار یک موقعیت خیلی خوب به دست آوردیم. منتهی در نیمه اول برخوردی که بین دو بازیکن صورت گرفت، تیم ما متضرر شد. در شروع بازی مجبور شدیم تعویض اجباری داشته باشیم. در ادامه هم در حضور چند مدافع، یک گل بد خوردیم. بازیکن خارجی حریف که در نتیجه بازی تأثیرگذار بود، توانست یک گل با کلاس بالا به ما بزند. در ادامه موقعیت هایی داشتیم و توانستیم به گل برسیم. مقداری در زدن ضربات نهایی کم دقت بودیم.

 

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: در نیمه دوم نیز کار را خوب شروع کرده بودیم و روی استقلال فشار وارد کردیم. متأسفانه بعد از اینکه دو تعویض خودمان را انجام دادیم دفاع راست‌مان مصدوم شد و در اصل ما 10 نفره بازی می کردیم. او لنگ لنگان بازی را ادامه داد و در دقایق پایانی بازی تعویضی نداشتیم. روی ضدحملات و از همان جناح، موقعیت هایی گیر استقلال آمد و ما نیز فرصت های نصف و نیمه ای داشتیم که نتوانستیم به گل برسیم. به هر حال فکر می کنم در مجموع فرق دو تیم، بازیکن خارجی بود که به این تیم اضافه شده و توانست نتیجه را به سود استقلال رقم بزند.

 

تارتار درخصوص اینکه ذوب آهن در چند فصل اخیر در فاز هجومی مشکل داشته و این مسئله برطرف نشده، پاسخ داد: در کشور ما تمام مهاجمان خوب ایرانی، همه در خارج از کشور بازی می‌ کنند. در لیگ ما مهاجمان جوان هستند و مهاجمانی که سن و سال‌شان بالاست. در اکثر تیم های لیگ ما، مهاجمان با سن بالا کماکان بازی می کند. این نشان می دهد که ما فقر مهاجم داریم. تنها کاری که می توانیم انجام دهیم، این است که چه در بخش حمله و چه در دفاع تمرینات اختصاصی را افزایش دهیم و اینقدر کار کنیم تا از فرصت‌ها بهتر و بیشتر استفاده کنیم.

 

وی در مورد خلاء بین مدافعان و همچنین اعتراض‌ به داوری گفت: من دیروز هم عرض کردم که مسائل داوری را به باشگاه سپرده‌ام و تمرکز خودم باید بر روی مسائل فنی باشد چون امسال کار بسیار سختی داریم. باید روی مسائل فنی تمرکز کنیم. به هر حال اگر داور اشتباهات تأثیرگذاری در بازی داشته باشد، کارشناسی صورت می‌گیرد و باشگاه اقدام لازم را حتما انجام می‌دهد.

 

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه بین بازیکنان تعویضی و بازیکنان اصلی فاصله‌ای وجود دارد، توضیح داد: نظر شما قابل احترام است ولی اینقدر بین بازیکنان ما فاصله وجود ندارد اما وقتی بازیکنی مصدوم می‌شود شوکی به بدنه این تیم وارد می‌شود. نزدیک 10-15 دقیقه بعد از تعویض اجباری‌مان هارمونی لازم را نداشتیم که این هم طبیعی است اما در نیمه دوم کار را خوب شروع کردیم. از نظر اتفاقات فوتبالی امروز روز ما نبود و همه جوره متضرر شدیم و این هم طبیعت فوتبال است. امروز روز ما نبود اما با احترام به تیم خوب استقلال می‌توانستیم امروز دست پر از زمین خارج شویم.

دیدگاه‌ها