کد خبر : 1787963 | 04 آبان 1400 ساعت 09:19 | 29.1K بازدید | 26 دیدگاه

شمارش معکوس برای برکناری؛ کونته جانشین سولسشر؟

مدیران منچستریونایتد دست از حمایت قاطع از اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد، برداشته‌اند و آنتویو کونته بیشتر از هر زمان دیگری به این تیم نزدیک است.

شمارش معکوس برای برکناری؛ کونته جانشین سولسشر؟

به گزارش "ورزش سه"، شکست 0-5 منچستریونایتد برابر لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد شرایط را برای سولسشر بسیار دشوار کرده و فشارها روی این سرمربی بیش از پیش افزایش پیدا کرده است.

دیلی میل مدعی شده که این سرمربی نگران است که دوران حضورش روی نیمکت یونایتد به سر رسیده باشد و به نظر می‌رسد که آنتونیو کونته گزینه اصلی جانشینی او به حساب می‌آید.

بعضی از منابع معتقد هستند که این مربی نروژی دیگراز حمایت چندانی در باشگاه برخوردار نیست. گفته می‌شود جوئل و آورام گلیرز، روسای این باشگاه، مذاکراتی را با اد وودوارد و ریچارد آرنولد، مدیران اجرایی، برگزار کرده‌اند تا شرایط را پس از باخت فاجعه‌بار به رقیب سنتی بررسی کنند.

این در حالی است که بازیکنان ارشد تیم نیز در حال حاضر تاکتیک‌ها و مهارت‌های رهبری سولسشر را زیر سوال برده‌اند و معتقد هستد که او تجربه کافی برای اتخاذ تصمیم درست در این شرایط را ندارد و بیش از حد با بازیکنان مهربان است.

این سرمربی نروژی حدود سه سال پیش و پس از برکناری ژوزه مورینیو در دسامبر 2018 به باشگاه سابقش که روزی پیراهن آن را در میدان به تن می‌کرد برگشت و این اولین بار در طول این مدت نیست که او با شرایط بحرانی روبرو شده است. با این حال یونایتد همواره حمایتش را از او اعلام کرده بود اما این بار شرایط متفاوت است.

 

1657588

 

کونته نیز که پس از جدایی از اینتر در پایان فصل گذشته در حال حاضر هدایت تیمی را برعهده ندارد، نسبت به حضور روی نیمکت یونایتد ابراز علاقه کرده بود. با این حال نزدیکان این مربی می‌گویند که مذاکرات تا مشخص نشدن تکلیف سولسشر رسمی نخواهد شد.

با این حال شب گذشته روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد که مدیران این باشگاه تماس‌هایی را با کونته برقرار کرده و صحبت‌هایی را با او شروع کرده‌اند. بسیاری از نزدیکان به باشگاه منچستریونایتد بر این باور هستند که انتخاب این مربی ایتالیایی نوعی عقب‌گرد برای آنها محسوب می‌شود چرا که پس از حضور سولسشر بسیاری این اقدام را در راستای بازگشت به سنت‌های باشگاه می‌دانستند.

اما بسیاری نیز معتقد هستند که سابقه کونته در رقابت‌های لیگ برتر و شناختی که این مربی 52 ساله از شرایط این لیگ و همچنین شرایط یونایتد دارد به او در بازگرداندن تیم به مسیر موفقیت کمک خواهد کرد.

سولسشر می‌داند که برای ادامه حضور روی نیمکت یونایتد باید با مدیریت درست از پس این بحران عبور کند و در تلاش است تا تصمیم‌های موثر و قاطعی در دیدارهای پیش رو اتخاذ کند تا مدیران این باشگاه و بازیکنانش را تحت تاثیر قرار دهد. این مربی نروژی به بازیکنانش هشدار داده که باید آماده رویارویی با روزهای دشوار باشند و برای خروج از این بحران بجنگند.

دیدگاه‌ها