کد خبر : 1787965 | 04 آبان 1400 ساعت 09:40 | 12.3K بازدید | 8 دیدگاه

مدیر برنامه سردار؛ آزمون تا پایان فصل در زنیت

مدیر برنامه سردار آزمون تاکید کرد این مهاجم تا پایان فصل در زنیت می ماند و این به خاطر تعهدی است که به باشگاه تا پایان فصل دارد.

به گزارش "ورزش سه"، برخی خبرها حاکی از این بود که سردار آزمون در تعطیلات ژانویه اردوی تیم زنیت را ترک خواهد کرد و راهی تیم آرسنال خواهد شد در حالی که نه باشگاه زنیت برای این جابجایی برنامه ای دارد و نه سردار آزمون. مدیر برنامه مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هم تاکید کرد این بازیکن در تعطیلات زمستانی به تیم جدیدی ملحق نخواهد شد. تعطیلات زمستانی آخرین فرصت برای انتقال سردار آزمون از سوی باشگاه زنیت است و در صورت عدم استفاده از این فرصت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در ژو ئن 2022 بازیکن آزاد اعلام می شود و در انتخاب تیم جدید خود آزاد است. 

 

در روزهای اخیر رسانه های روس از تمایل باشگاه لیون برای بخدمت گیری سردار آزمون به مبلغ 8 میلیون یورو برای 4 فصل خبر دادند. رسانه های اروپایی هم از تمایل تیم های اینتر و آرسنال برای بخدمت گیری سردار آزمون گزارش هایی منتشر کردند و این در حالی است که نه مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در این خصوص حرفی می زند و نه مدیر برنامه هایش.

 

سردار آزمون با به ثمر رساندن 7 گل برای تیم زنیت در فصل جاری لیگ برتر هم اکنون برای حضور اردوی تیم ملی برای بازی با لبنان و سوریه آماده می شود. دعوتنامه حضور او در اردو از سوی فدراسیون فوتبال برای باشگاه زنیت ارسال شده است. سردار آزمون در آخرین بازی انجام داده در برابر اسپارتاک مسکو زننده دو گل با ضربات سر بوده است. در مسابقه ای که تیم زنیت با 3 گل برنده شد و هم اکنون صدرنشین لیگ برتر روسیه بشمار می رود.

 

1658075

دیدگاه‌ها