کد خبر : 1787981 | 04 آبان 1400 ساعت 10:52 | 14.8K بازدید | 8 دیدگاه

ابهام در بازی سیدحسین حسینی برابر تراکتور

دروازه‌بان استقلال که به دلیل مصدومیت از ناحیه لگن در اوایل جدال با ذوب آهن تعویض شده بود، در انتظار پاسخ پزشکان برای همراهی این تیم برابر تراکتور خواهد ماند.

ابهام در بازی سیدحسین حسینی برابر تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی دروازه بان باتجربه استقلال که از سوی فرهاد مجیدی در دومین بازی این تیم نیز به طور فیکس در ترکیب به میدان رفته بود و در انتظار دومین کلین شیت فصل خود بود، در دقیقه 8 این جدال با توجه به مصدومیت از زمین خارج شده و جای خود را به رشید مظاهری داد. این در حالی بود که این بازیکن در همان دقایق ابتدایی بازی ضربه سر رضا خالقی فر را به زیبایی از درون دروازه تیمش مهار کرد و مانع از دریافت گل از ذوب آهن شده بود. 

 

سیدحسین حسینی قرار است امروز MRI  خود را انجام دهد و بعد از عکس‌برداری شرایط او برای حضور در تمرینات پیش از جدال با تراکتور مشخص خواهد شد و اینکه آیا کادرفنی قادر خواهد بود به دروازه‌بان باتجربه تیمش برای این بازی حساب باز کند یا خیر. 

 

فرهاد مجیدی که اعتماد ویژه‌ای به این دروازه‌بان دارد از کادرپزشکی خواسته تا پیگیر وضعیت سیدحسین حسینی باشند و شرایط او را برای بازگشت زودهنگام به تمرینات را فراهم سازند. این بازیکن در دیدار برابر الهلال عربستان دچار آسیب دیدگی شده بود و در بازی روز گذشته مقابل ذوب آهن بعد از دایوی که داشت، روی همان ناحیه مصدوم فرود آمد که باعث تشدید آن شد.

دیدگاه‌ها