کد خبر : 1788004 | 04 آبان 1400 ساعت 12:29 | 55.3K بازدید | 47 دیدگاه

آقای صدری واقعا در باشگاه تنهاست؛

پیغام صریح یحیی به وزیر ورزش جدید

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید که وضعیت مدیریتی سرخپوشان باید هرچه زودتر مشخص شود.

پیغام صریح یحیی به وزیر ورزش جدید

 

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با نساجی حضور یافت و در ابتدای صحبت هایش با اشاره به این دیدار گفت: اولین بازی است که در لیگ جدید میزبانی میکنیم و خیلی دوست داشتیم که این بازی در حضور هواداران خصوصا هواداران پرسپولیس بود که همیشه با تشویق‌های خوبشان گرما بخش تیم پرسپولیس بودند. بی صبرانه منتظر حضورشان هستیم و امیدوارم شرایط طوری باشد که با رفع مشکلات، مثل کشورهای دیگر بازی با تماشاگر برگزار شود. می‌توانست این اتفاق زودتر بیفتد اما با تصمیم‌گیری اشتباه خودمان، باعث این وضعیت شدیم.

 

وی افزود: بازی مهمی پیش رو داریم و در لیگ برتر بازیهای حساس و سختی هستند. ما به چشم یک فینال به بازی لیگ برتر نگاه میکنیم؛ ۳۰ بازی و ۳۰ فینال. این دومین فینال ماست و نساجی هم تیم خوبی است. انسجام تیمی خوبی دارند و بازی خوبی را از آنها می‌بینیم و حتما زحمت زیادی کشیدند تا به اینجا برسند. فردا انجام بازی خوب و کسب سه امتیاز یک اصل برای ماست و امیدوارم به این خواسته برسیم. چند مصدوم داریم اما بقیه بچه‌ها آماده هستند که به این بازی برسند.

 

* فردا نمایش هجومی خواهیم داشت 
سرمربی سرخپوشان درباره نمایش پرنوسان تیمش در بازی با فولاد اظهار داشت: قطعا در بازی قبلی ما مشکلاتی داشتیم‌. بازی در عربستان بازی سنگینی از نظر فیزیکی و روحی بود. ما روحی روانی به هم ریختم و مشکلات داخلی هم داریم که نمی‌خواهم درباره اش صحبت کنم. قبول دارم نیمه اول بازی با فولاد خوب نبودیم اما موقعیت آنچنانی هم به حریف ندادیم. نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و همان نمایش نیمه دوم مقابل فولاد را باید از شروع بازی انجام دهیم. بازی در ورزشگاه آزادی به عنوان میزبان شرایط را برایمان بهتر خواهد کرد. قطعا بازی هجومی را از ما خواهید دید و همان فوتبال همیشگی را ارائه می‌کنیم.

 

* پرسپولیس هر سال مدعی قهرمانی است
یحیی راجع به تمجید الهامی از او و تیمش گفت: ایشان لطف داشتند و در هر صورت باتوجه به نتایج و ثبات پرسپولیس در سالهای اخیر، فکر کنم ما هر سال به عنوان مدعب قهرمانی میتوانیم خودمان را معرفی کنیم. این باتوجه به نسل خوب بازیکنان ما و ذهنیت خوب آنهاست. شرایطی که برای انجام بازی وجود دارد، باعث شده تا پرسپولیس خودش را به عنوان مدعی معرفی کند. ایشان در هر صورت باوجود مشکلات و شرایطی که داشتند، توانستند تیم خوبی جمع کنند و امیدوارم فردا بازی خوبی باشد.

 

* این وضعیت در شأن پرسپولیس نیست 
او در مورد مشکلات مدیریتی پرسپولیس توضیح داد: قطعا بلاتکلیفی برای تیمی مثل پرسپولیس واقعا خوب نیست و در شأن و جایگاه پرسپولیس نیست که همچین تیم بزرگی به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا، هیئت مدیره و مدیرعاملش مشخص نباشد. از آقای سجادی درخواست داریم که تیم را از این بلاتکلیفی در بیاورد.

 

1655430

 

* آقای صدری واقعا تنهاست
وی درباره مدیریت مجید صدری عنوان کرد: از وقتی که آقای صدری آمد تلاش زیادی کرد و باوجود مشکلات مالی زیادی که داشتیم از روز اول خیلی کمک کردند و الان هم به شرایط واقف هستند و مشکلات تیم را می‌دانند. امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که به نفع پرسپولیس باشد. در این شرایط آقای صدری واقعا تنهاست و اداره باشگاه به تنهایی سخت است. امیدوارم تصمیمات جدید به نفع باشگاه باشد. این حق هواداران است و خواسته زیادی نیست که چارت باشگاه مشخص شود.

 

* بازیکن کاردربیار لازم داریم
سرمربی قرمز ها در خصوص برنامه اش برای پایان فصل و انتقالات و احتمال خرید بازیکن اظهار داشت: پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه هر موقع باز شد، ما هم چند گزینه داریم و در حال بررسی هستیم. منتظر باز شدن پنجره هستیم و شرایطی هم که برای جذب بازیکن خارجی است، شرایط سختی است. تیمی که میخواهد قهرمان شود یا مدعی قهرمانی آسیا باشد، قطعا به بازیکنان باکیفیت و کاردربیار نیاز دارد. ما تیم خوبی هستیم و همه بازیکنان ستاره هستند. جذب بازیکن خارجی باکیفیت کار سختی است اما گرفتن همچین بازیکنی می‌تواند به تیم کمک کند. من پیگیر هستم و چند بار به آقای صدری هم گفتم که سعی کنید پنجره باز شود تا تاریخ نقل و انتقالات تمام نشود. اگر تمام شود باید به سراغ بازیکن آزاد برویم که کار سختی است امیدوارم تا فرصت داریم پنجره باز شود و روی گزینه‌ها فکر کنیم.

 

* یک هفته طول می‌کشد تا به مسجدسلیمان برسیم
گل‌محمدی درباره تنش بین پرسپولیس و سپاهان گفت: روی صحبت ما با سپاهانیها‌ نبود. به آنها یک تاریخ و مکان بازی اعلام می‌شود و روی صحبت ما با مسئولین برگزار کننده بود‌. شرایط حضور در مسجدسلیمان و گرفتن هتل و بازی واقعا سخت است و هر وقت آنجا بازی داریم یک هفته برنامه می‌ریزیم که چطور به آنجا برسیم. اینکه یک بازی لیگ برگزار نشود و یکی در شهر دیگری باشد جای سوال دارد و علامت سوالهای زیادی در اذهان ایجاد می‌کند. فدراسیون و سازمان لیگ باید حساستر باشد. ما لیگ باکیفیت تری به نسبت تیمهای عربی و حتی شرقی داریم و داشتن برنامه ریزی و سازمان خوب، می‌تواند به کیفیت لیگ کمک کند. همه تیمها دوست دارند در شرایط برابر به مصاف هم بروند و باید این برابری بین همه تیمها باشد.

 

* ای کاش تعامل با تیم ملی دو طرفه باشد 
وی در پاسخ به این سوال که آیا کریم باقری در تیم ملی خواهد بود یا پرسپولیس، گفت: خیلی ما دوست داریم بین تیم ملی و پرسپولیس تعامل باشد و این همیشه خواسته من بوده و همیشه بیشترین کمک به تیم ملی را پرسپولیس کرده‌. حتی آقای باقری و خانبان هم به عنوان مربیان این تیم توانستند کار کنند. خودم انتظار تعامل بیشتری داشتم چون ما تنها نماینده ایران در یک چهارم نهایی بودیم اما هیچ تعاملی صورت نگرفت و حتی بازیکنانی که دادیم هم خیلی آماده برنگشتند. یکی خسته آمد و دو تا هم در شرایطی بازی نبودند. ما ضرر کردیم اما همیشه گفتیم اولویت ما تیم ملی است. حضور آقای باقری و خانبان در تیم ملی بستگی به خودشان دارد و من دستشان را باز گذاشتم که تصمیم بگیرند. ما دوست داریم تعامل صورت بگیرد اما ای کاش دو طرفه باشد.

دیدگاه‌ها