کد خبر : 1788010 | 04 آبان 1400 ساعت 12:49 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

زمان خداحافظی قهرمان سنگین وزن مشخص شد

همسر تایسون فیوری، قهرمان سنگین وزن بوکس جهان، می‌گوید که این ورزشکار تنها چند سال دیگر برای حضور در رینگ فرصت دارد.

زمان خداحافظی قهرمان سنگین وزن مشخص شد

به گزارش "ورزش سه "، تایسون فیوری یکی از موفق‌ترین ورزشکاران حاضر در دنیای بوکس است. این قهرمان سنگین وزن در نظر دارد که در سال 2021 نیز همچنان به مبارزه ادامه دهد اما ممکن است خیلی زود به فکر بازنشستگی باشد.

این حرفی است که پاریس فیوری، همسر این بوکسور، مطرح کرده و می‌گوید که او تنها چند سال دیگر برای مبارزه فرصت دارد و البته با قهرمانی از رینگ بوکس خداحافظی خواهد کرد.

پاریس در گفتگو با تاک اسپرت در این باره اظهار داشت:« من فکر می‌کنم او احتمالا چند سال دیگر در میادین حضور دارد. تایسون در حال حاضر 33 ساله است و شاید تا 35 سالگی به مبارزه ادامه دهد. من می‌دانم که ولادیمیر کلیچکو و دیگر بوکسورها تا 40 سالگی در رینگ حضور داشتند اما آیا باید تا زمان شکست به رقابت ادامه داد؟»

 

1658123

 

همسر تایسون باور دارد که حضور بوکسورهای جوان و تازه‌نفس ممکن است برای این ورزشکار مشکل ایجاد کند:« من دوست ندارم چنین اتفاقی برای تایسون رخ دهد. همیشه ورزشکاران جوان ممکن است دردسرساز باشند و من فکر می‌کنم او دو یا سه سال دیگر در زمین حاضر است و سپس قطعا باید دستکش‌هایش را آویزان کند.»

پاریس همچنین در پاسخ به سوالی در این باره که آیا هیچ یک از شش فرزندش تمایل دارد راه پدر را ادامه دهد یا خیر گفت:« در حال حاضر هیچکدام از آنها نمی‌خواهند بوکسور شوند، هرچند پسر بزرگترم می‌گوید که دوست دارد مبارزه کند. در هرحال بچه‌های کوچک ما هنوز خیلی کوچک هستند و تصمیمی برای آینده ندارند.»