کد خبر : 1788015 | 04 آبان 1400 ساعت 13:11 | 26.3K بازدید | 32 دیدگاه

برای پیروزی به تهران می‌رویم؛

نریمان جهان: من و استقلال خاطرات خوبی داریم!

ستاره تیم تراکتور می‌گوید که این تیم برای شکست استقلال به تهران می‌رود.

نریمان جهان: من و استقلال خاطرات خوبی داریم!

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان جهان درباره برد سه بر صفر تراکتور مقابل صنعت نفت اظهار داشت: ما در هفته اول نقل و انتقالاتمان بسته بود و دفاع ها و چند بازیکن دیگرمان را نداشتیم و نتیجه ای که گرفتیم حاصل همان بود چون تیم ما واقعا تیم خوبی است و ما خودمان انتظار هم داشتیم و آمده بودیم که بازی را ببریم و خدا را شکر بچه ها توانستند تلاش کنند و یک نتیجه خیلی خوب با برد خیلی خوب به دست بیاوریم.

 

او درباره گلزنی و عملکرد خودش مقابل صنعت نفت عنوان کرد: من هم تلاش می‌کنم بهترین بازی را انجام بدهم چون هوادارانمان لیاقت این را دارند و مطمئن باشند ما بیشترین تمرین را می‌کنیم و سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم که انشاالله بتوانیم همیشه خوشحالشان کنیم. من هم خیلی خوشحالم که توانستم هم گل بزنم و هم خوب بازی کنم. انشاالله ادامه دار باشد و این را به هواداران قول می‌دهیم که فارغ از نتیجه همیشه بهترین بازی را انجام بدهیم.

 

او در خصوص بازی هفته آینده تراکتور نقابب استقلال گفت: من هر بازی که مقابل استقلال بازی کردم یا گل زدم یا پاس گل دادم و انشاالله که خدا کمک کند و این بازی هم تکرار شود و بتوانم برای تیمم گل یا پاس گل بدهم. مهم این است که خوب بازی کنی و پاس گل دادن همراه خوب بازی کردن می‌آید و انشاالله بتوانیم یک بازی خوب انجام بدهیم و من دوست دارم این بازی گل بزنم و پاس گل بدهم.

نریمان جهان درباره دلیل عدم قهرمانی‌ تراکتور در سال های اخیر توضیح داد: این مسائل به بازیکن مربوط نیست و مدیریتی است و باید در طول سال ها برایش برنامه ریزی شده باشد. وقتی می‌خواهید تیمی را قهرمان لیگ کنید و همیشه در کورس بمانید خیلی ساده نیست، خیلی فاکتورهای زیادی می‌خواهد که باید رعایت بشود که یک تیم قهرمان شود و در قهرمانی بماند. اگر مسئولان تراکتور می‌خواهند این تیم قهرمان شود باید رفته به رفته خیلی از فاکتورها را جایگزین فاکتورهایی کنند که احساس می‌کنند خوب نیست و همین را ادامه بدهند که تیم‌ بتواند همیشه پایه ثابت قهرمانی بماند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم و آخرین چیزی که آدم باید از دست بدهد امید است.

 

بازیکن تیم تراکتور با تمجید از فیروز کریمی عنوان کرد: اصلا لازم به گفتن نیست و همه می‌دانند که فیروز کریمی فنی ترین مربی ایران است و من سومین سالم است که با آقا فیروز کار می‌کنم و مربی با دانش و کمک هایش هم مربی های خوبی هساند و انشاالله بتوانند کنار همدیگر و بقیه عوامل تیم یک فصل خوبی را رقم بزنیم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

 

وی درباره حضور تماشاگران در استادیوم افزود: ما خیلی دوست داریم این اتفاق بیفتد. ما وقتی تماشاگر د‌اشته باشیم حدود ۷۰ هزار نفر می‌آیند و خیلی در انگیزه بازیکنان ما و در استرس بازیکنان حریف تاثیرگذار است. تماشاگران ما یار اول ما هستند چون متعلق به آنهاست. من همیشه گفتم و اصلا ربطی ندارد من باشم یا نه، من وقتی تراکتور هم نیستم یک تراکتوری ام به عنوان تماشاگر و مثل بقیه تماشاگران دوست دارم تراکتور ببرد و یک تافته جدابافته نیست و مطمئنا بهترین گزینه برای تراکتورسازی تماشاگرانش است.

او در پایان در خصوص عملکرد یامگا وینگر تیم استقلال اظهار داشت: هفته اول بود که ایشان بازی کردند و خودشان را خوب نشان دادند ولی فوروارد های ما هم همه خوب هستند و حتی جوان هایمان هم خوب هستند و بازیکنان خوب و زهرداری داریم و به نظرم تیم ما هم خیلی خوب است و مطمئن باشند کار خیلی سختی در آزادی خواهند داشت و ما فقط برای برد وارد زمین می‌شویم.

دیدگاه‌ها