کد خبر : 1788123 | 04 آبان 1400 ساعت 21:55 | 67.8K بازدید | 11 دیدگاه

پایان اعتراض؛ جنگ ورود به ترکیب پرسپولیس (عکس)

پرسپولیس پنج بازیکن جدید در پنجره تابستانی به خدمت گرفت که تا کنون دو تا از آنها در زمین رونمایی شده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل نقل و انتقالات پیش از اینکه پنجره تابستانی‌اش به دلیل بدهی گزاف به کالدرون بسته شود، پنج بازیکن در پست‌های مختلف را به تیم اضافه کرد و سه بازیکن اصلی خویش را نیز از دست داد.

 

علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی در خط دفاعی، رضا دهقانی و رضا اسدی در پست هافبک و حامد پاکدل در پست مهاجم بازیکنان جذب شده قرمزها بودند که با گذشت دو بازی آسیایی و هفته اول لیگ تنها دو بازیکن جدید سرخ‌ها به زمین رفته‌اند و بقیه ترکیب و تعویض‌ها از بازیکنان قدیمی بوده است.

 

 

 

1658259

 

 

یحیی رضا اسدی را در ترکیب اصلی و حامد پاکدل را به عنوان تعویضی مقابل فولاد به زمین فرستاد که هر دوی آنها توانستند با ضربه سر گل بزنند تا جواب اعتماد زودهنگام یحیی را به خوبی داده باشند. اما نعمتی، دهقانی و ابراهیمی باید برای رسیدن به ترکیب ثابت و یا بازی با پیراهن پرسپولیس همچنان تلاش کنند.

 

 علیرضا ابراهیمی که پس از اعتراض به بازی نکردن در لیست هجده نفره بازی با فولاد هم قرار نداشت حالا با تلاش بیشتر برای بازی با پیراهن پرسپولیس در تمرینات می‌جنگد. این مسئله برای علی نعمتی و رضا دهقانی هم صادق است و باید دید یحیی چه زمانی قصد رونمایی از این خریدهای جدیدش را دارد.

 

 

1658260

دیدگاه‌ها