کد خبر : 1788132 | 04 آبان 1400 ساعت 23:19 | 134.7K بازدید | 66 دیدگاه

رودی ژستد به زودی با آبی ها می بندد

مهاجم 193 سانتی‌متری آماده تست پزشکی

رودی ژستد مهاجم 33 ساله و اهل کشور بنین وارد تهران شد تا پس از انجام مذاکرات با استقلال و موفقیت در تست های پزشکی، با این تیم قرارداد رسمی امضا کند.

مهاجم 193 سانتی‌متری آماده تست پزشکی

به گزارش "ورزش سه"، رودی ژستد مهاجم متولد فرانسه و اهل کشور بنین، سه شنبه شب وارد ایران شد تا پس از انجام مذاکرات نهایی با مدیران استقلال، قراردادش را با این تیم به ثبت برساند. رسانه رسمی استقلال با اعلام این خبر نوشت: رودی ژستد، مهاجم سابق باشگاه پانتولیکوس یونان؛ جهت امضای قرارداد با تیم فوتبال استقلال، امشب وارد تهران شد. این مهاجم فرانسوی سابقه بازی در تیم‌های آستون‌ویلا، میدلزبورو و بلکبرن انگلیس را در کارنامه خود دارد. ژستد در صورت موفقیت در تست پزشکی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه خواهد شد.

 

رودی ژستد متولد فرانسه است و حتی برای تیم ملی زیر 19 ساله های این کشور نیز به میدان رفت اما در ادامه حضور در تیم ملی بنین را پذیرفت و برای این کشور به میدان رفت. البته او تنها 11 بار برای این کشور آفریقایی به میدان رفته و از سال 2016 تاکنون به اردوی تیم ملی این کشور دعوت نشده است.

 

او فوتبالش را از تیم متز فرانسه آغاز کرد و در دوران ورزشی خود برای تیم های بلکبرن، میدلزبورو، کاردیف، آستون ویلا، متز، ملبورن ویکتوری و پانه تولیکوس به میدان رفته است. این بازیکن در طی کل دوران ورزشی خود 317 بازی رسمی انجام داده و 71 گل به ثمر رسانده و 30 پاس گل داده است.

 

 

 

1657157

 

 

ژستد 178 بار در چمپیونشیپ یا دسته اول انگلیس به میدان رفت و 48 گل برای تیم هایش به ثمر رساند و 18 بار نیز پاس گل داد. او در این مدت دروازه تیم های مطرحی همچون لسترسیتی، لیدز یونایتد، دربی کانتی، واتفورد، ویگان، کوئینز پارک رنجرز، بلکپول، بورنموث، برنتفورد، کاردیف، شفیلد یونایتد و هال سیتی را در باز کرد. تیم های که سالهای زیادی در لیگ جزیره بازی کرده اند. ژستد همچنین سابقه یک هت تریک در سال 2015 برابر ناتینگهام فارست را در کارنامه دارد.

 

نقطه اوج کارنامه ورزشی رودی ژستد به دوران حضورش در لیگ برتر انگلیس و بازی برای آستون ویلا باز میگردد. این بازیکن سابقه 51 بازی در بالاترین سطح از مسابقات فوتبال در انگلیس را دارد که در این بازی ها، 6 بار موفق به گلزنی شد که نکته جالب اینجاست او گل هایش را به تیم های مطرحی نظیر لیورپول، منچستر یونایتد، لسترسیتی و اورتون زد.

 

دیدگاه‌ها