کد خبر : 1788194 | 05 آبان 1400 ساعت 11:54 | 11.9K بازدید | 3 دیدگاه

رفتم تکلیف کادرم را مشخص کنم

چرا مهاجری به تمرین پدیده رفت؟

بعد از برکناری ناگهانی رضا مهاجری از سرمربیگری شهرخودرو، او دست به اقدام عجیبی زد.

چرا مهاجری به تمرین پدیده رفت؟

به گزارش “ورزش سه” مهاجری که معمولا در دوران مربیگری‌اش فرد آرام و بی‌حاشیه‌ای بوده، این بار کاری کرد که تعجب همه را برانگیخت، او پس از برکناری عجیب و بی‌اطلاع، همراه کادر فنی‌اش در محل تمرین حاضر شد تا پدیده برای ساعاتی حضور همزمان ۲سرمربی را تجربه کند.


حالا مهاجری درباره این ماجرا به خبرنگار ما می‌گوید: قصد من از رفتن به محل تمرین، تمرین‌دادن تیم نبود، بلکه خواستم تکلیف خودم و کادرفنی‌ام را مشخص کنم.


او ادامه می‌دهد: بعد از اینکه مدیریت باشگاه استعفای من را منتشر کرد، من واقعا نمی‌دانستم برای تعیین تکلیف نهایی به کجا مراجعه کنم.


مهاجری می‌گوید: باشگاه شهرخودرو که جایی دفتر و اداره‌ای ندارد، بلکه یک کانکس کنار زمین تمرین دارند که همه موجودیت باشگاه، همان‌جاست. من هم چون می‌دانستم در زمان تمرین ممکن است مدیران را در همان کانکس پیدا کنم، به آن‌جا مراجعه کردم.


او اضافه می‌کند: ساعت تمرین تیم مشخص است. من طبق آن‌، نزدیک ۲ساعت بعد رفتم که تمرین تمام شده باشد. اما دیدم بازیکنان هنوز در اعتصاب هستند و تمرینی انجام نشده است.


سرمربی سابق شهرخودرو اضافه می‌کند: من اهل حاشیه و جنجال نیستم. وقتی کارم به هر دلیلی با یک تیم تمام شده، دیگر سراغش را نمی‌گیرم. اما وظیفه داشتم تکلیف کادر فنی‌ام که به خاطر من تا اینجا آمده بودند را مشخص کنم.

دیدگاه‌ها