کد خبر : 1788473 | 06 آبان 1400 ساعت 17:32 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

صیادمنش و زاهدی دور از ترکیب جام حذفی

دو مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک در جمع نفرات اصلی این تیم مقابل رُخ‌لویو دیده نمی‌شوند.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اکراین، تیم فوتبال زوریا لوهانسک که اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی در آن عضویت دارند، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز مقابل رُخ‌لویو، تیم دهم جدول لیگ برتر اوکراین قرار می‌گیرد.

 

اللهیار صیادمنش و شهاب زاهدی که طی سه مسابقه رسمی اخیر زوریا لوهانسک حضور ثابت و همزمان در ترکیب این تیم داشته و در دیدار هفته قبل لیگ برتر اوکراین با همکاری یکدیگر گل برتری بازی را به ثمر رساندند، امروز مقابل رُخ‌لویو در جمع نفرات اصلی دیده نمی‌شوند.

 

 

1658837

 

 

صیادمنش پس از ۶ مسابقه حضور ثابت در ترکیب زوریا لوهانسک اوکراین و یک پاس گل و دو گلی که در دو دیدار اخیرشان در لیگ برتر و لیگ کنفرانس به ثمر رسانده بود، امروز برابر رُخ‌لویو در فهرست تیمش قرار نگرفته است.

 

شهاب زاهدی، دیگر مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک نیز که در بازی اخیرشان به اللهیار پاس گل داد، در دیدار امروز مقابل رُخ‌لویو در ترکیب حضور ندارد و نیمکت‌نشین است.

 

تیم فوتبال زوریا لوهانسک در دو دیدار اخیرش در لیگ کنفرانس اروپا و لیگ برتر اوکراین دو پیروزی برابر زسکا صوفیه بلغارستان و کولوس کووالیوکا داشته و امروز هم برای ادامه این روند تلاش می‌کند.

دیدگاه‌ها