کد خبر : 1788491 | 06 آبان 1400 ساعت 20:16 | 31.3K بازدید | 20 دیدگاه

مدیربرنامه مهاجم چلسی:

رویای لوکاکو بازی در رئال مادرید است

فدریکو پاستورلو، مدیربرنامه روملو لوکاکو، از علاقه این بازیکن به بازی با پیراهن رئال مادرید خبر داد.

رویای لوکاکو بازی در رئال مادرید است

به گزارش "ورزش سه"، لوکاکو پس از فصل درخشانی که با پیراهن اینتر پشت سر گذاشته و موفق به فتح اسکودتو به همراه این تیم شد، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بار دیگر به چلسی برگشت اما به نظر می‌رسد که رویای این بازیکن بازی با پیراهن دیگری است.

فدریکو پاستورلو در گفتگو با اسکای نیوز مدعی شده که لوکاکو همیشه علاقه زیادی به حضور در استمفوردبریج و اثبات توانایی‌هایش در استمفوردبریج داشته اما رویای او برای آینده‌ فوتبالی‌اش همیشه حضور در سانتیاگو برنابئو بوده است.

او اظهار داشت:« تابستان 2021 برای او بسیار مهم بود. سه یا چهار باشگاه تراز اول به دنبال مهاجم بودند و این تعداد بازیکن خوب در بازار نبود. او در طول آخرین فصل حضورش در منچستریونایتد همیشه به چلسی فکر می‌کرد اما باید تایید کنم که نیم نگاهی نیز به رئال مادرید داشت. او همیشه وقتی زندگی حرفه‌ای خود را تجسم می‌کرد، رویای به تن کردن پیراهن این تیم را در سر داشت.»

 

1646863

 

پاستورلو اضافه کرد:« درخشش با پیراهن چلسی نیز جز اهداف روملو بوده چون در سنین جوانی دوست داشته چنین کاری را انجام دهد، بنابراین همیشه مایل بود به این تیم برگردد. بازی برای این تیم نوعی افتخار است که او به آن فکر می‌کرد و در قلبش حس می‌کرد.»

لوکاکو فصل گذشته 42 گل در 58 بازی برای اینتر و تیم ملی بلژیک به ثمر رساند و در بازگشتش به انگلیس نیز تا به حال در 24 بازی 15 گل وارد دروازه حریفان کرده است. هرچند در حال حاضر به دلیل مصدومیت قادر به حضور در میدان نیست. با این حال اثرگذاری او در صدرنشینی چلسی در لیگ برتر غیرقابل انکار است.

دیدگاه‌ها