کد خبر : 1788499 | 06 آبان 1400 ساعت 22:07 | 29.2K بازدید | 7 دیدگاه

درخواست هواداران السد از ژاوی: به بارسا نرو

صفحه رسمی باشگاه السد برخی از درخواست‌های هواداران این تیم از ژاوی، سرمربی خود، را با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته است.

درخواست هواداران السد از ژاوی: به بارسا نرو

به گزارش "ورزش سه"، با اخراج رونالد کومان از هدایت بارسلونا، حالا ژاوی به عنوان گزینه اصلی جانشینی این سرمربی هلندی در نوکمپ مطرح شده است.

کومان شب گذشته و پس از شکست 0-1 برابر رایو وایکانو از سمتش در بارسا برکنار شد تا گمانه زنی‌ها درباره جانشین او آغاز شود و اکثر منابع خبری از این هافبک سابق بارسلونا به عنوان مدعی اصلی نام برده و اعلام کنند که پیشنهادی از سوی مدیران این باشگاه کاتالان به او ارائه شده است.

هرچند به نظر می‌رسد که باشگاه السد و هواداران این تیم علاقه‌ای به جدایی سرمربی تیم‌شان ندارند و از او می‌خواهند که همچنان به حضورش در قطر ادامه دهد.

ژاوی امروز کنفرانس خبری را پیش از بازی السد برگزار کرد اما حاضر به صحبت درباره احتمال حضورش در بارسلونا نشد و اعلام کرد که در حال حاضر تمام تمرکزش روی السد است و نمی‌خواهد درباره مسئله دیگری صحبت کند.

 

1658901

 

1658902

 

این در حالی است که صفحه رسمی باشگاه السد در شبکه اجتماعی اینستاگرام پست‌های برخی از هواداران و صفحات هواداری را در استوری خود به اشتراک گذاشته که با هشتگ «ژاوی بمان» از این مربی اسپانیایی می‌خواهند که نیمکت این تیم را ترک نکند.

ژاوی در طول دو سال اخیر که هدایت این باشگاه قطری را برعهده داشته موفق شده هفت جام قهرمانی برای آنها به ارمغان بیاورد که یکی از آنها عنوان قهرمانی لیگ ستارگان قطر در فصل 21-2020 بوده است.

پیروزی 1-3 روز سه‌شنبه این تیم برابر ام الصلال نیز باعث شد که رکورد شکست ناپذیری آنها در لیگ به 34 بازی برسد.

دیدگاه‌ها