کد خبر : 1788512 | 06 آبان 1400 ساعت 23:46 | 39.3K بازدید | 8 دیدگاه

ممنوعیت بازی در ایتالیا برای اریکسن؛ اینتر آماده فروش

کریستین اریکسن، بازیکن تیم ملی دانمارک، در آستانه ترک باشگاه اینتر قرار دارد.

ممنوعیت بازی در ایتالیا برای اریکسن؛ اینتر آماده فروش

به گزارش "ورزش سه"، اریکسن در دیدار تیم ملی کشورش مقابل فنلاند در جریان رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در این تابستان دچار حمله قلبی شده و صحنه‌های دردناکی را در زمین رقم زد.

این بازیکن پس از این اتفاق مجبور به استفاده از الکتروشوک قلبی شده و به نظر می‌رسد که اگر استفاده از این دستگاه برای او دائمی شود، دوران حضورش در رقابت‌های سری A به پایان می‌رسد.

باشگاه اینتر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آماده است تا اجازه جدایی این بازیکن از ورزشگاه سن سیرو را صادر کند، چرا که این بازیساز سابق تاتنهام نمی‌تواند در فصل 22-2021 به میدان برود.

در بخشی از این بیانیه آمده:« پس از مصدومیت جدی که در جریان رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در ژوئن 2021 برای اریکسن پیش آمد، این بازیکن به صورت موقت از هرگونه فعالیت ورزشی در فصل جاری از سوی مقامات پزشکی ایتالیایی منع شده است. هرچند شرایط فعلی این بازیکن برای انجام فعالیت ورزشی در ایتالیا مورد قبول نیست اما ممکن است ادامه بازی او در سایر کشورها با همین شرایط مشکلی نداشته باشد.»

 

1631803

 

نراتزوری در واقع با اشاره به این که بعضی از کشورها با شرایط این بازیکن برای حضور در میادین فوتبال مشکلی ندارند، احتمال فروش این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی را مطرح کرده است.

در همین راستا اینتر در ادامه بیانیه منتشر شده درباره شرایط اریکسن به این موضوع اشاره کرده که روند فروش این بازیکن به تیمی خارجی که شرایط فعلی او منع قانونی برای بازی ایجاد نکند را بررسی خواهد کرد.

اریکسن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال 2020 از تاتنهام جدا شده و پیراهن اینتر را به تن کرد. هرچند فصل گذشته نتوانست چندان توجه آنتونیو کونته را جلب کند و در اکثر دیدارها جایی در ترکیب ثابت این تیم نداشت.

دیدگاه‌ها