کد خبر : 1788527 | 07 آبان 1400 ساعت 10:08 | 11.9K بازدید | 4 دیدگاه

امباپه: می‌خواهم در المپیک پاریس حضور داشته باشم

کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، اعلام کرد که دوست دارد در المپیک 2024 پاریس برای تیم ملی کشورش به میدان برود.

امباپه: می‌خواهم در المپیک پاریس حضور داشته باشم

به گزارش "ورزش سه"، امباپه پیش از این سابقه قهرمانی در جام جهانی 2018 روسیه را در کارنامه دارد و حالا می‌خواهد جام معتبر دیگری در سطح جهانی را به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

نگاه او به کسب مدال طلای رقابت‌های المپیک است که سه سال دیگر در پایتخت فرانسه برگزار خواهد شد. این مهاجم پاری سن ژرمن در نامه‌ای که از سوی اکیپ منتشر شده، نوشت:« وقتی در حال تماشای المپیک 2012 بودم، متوجه اهمیت این رقابت جهانی شدم. این بازی‌ها اهمیت زیادی در ورزش دارند و عرصه مهمی هستند که تمامی مردان و زنان ورزشکار دوست دارند  در آن به رقابت بپردازند و حداقل یک بار در زندگی‌شان آن را تجربه کنند. حضور در دهکده المپیک تجربه واقعا کمیابی به نظر می‌رسد.»

 

1638771

 

امباپه همچنین مدعی شد که تماشای دیدارهای المپیک 2012 لندن باعث شده که حضور در این رقابت‌ها به رویایی برای او تبدیل شود. این بازیکن ادامه داد:« من 13 ساله و بسیار جوان بودم اما ساعت‌های منتهی به برگزاری دیدارهای را به خاطر دارم. من بسیار بی‌صبر بودم. پیش از هر بازی تیم بسکتبال آمریکا با حضور لبرون جیمز و کوبی برایانت منتظر می‌ماندم. می‎خواستم رکوردشکنی اوسین بولت را ببینم.»

او اضافه کرد:« من ورزش‌های دیگر را هم دنبال می‌کردم اما شکست نیمار در فینال برابر برزیل را هم دیدم. او پس از بازی گفت که می‌خواهد در المپیک ریو در کشورش قهرمان شود. همان زمان بود که به خودم گفتم من هم می‌خواهم چنین چیزی را تجربه کنم. می‌خواهم در پاریس حاضر باشم. این احساس درونی قدرتمندی است و انگار سرنوشت من را به این سو آورده تا این خوشحالی بزرگ در شهر و کشورم را تجربه کنم. این رویای کودکی من است.»

دیدگاه‌ها