کد خبر : 1788530 | 07 آبان 1400 ساعت 10:27 | 12.9K بازدید | 4 دیدگاه

زمان بازگشت راموس به میادین مشخص نیست

به نظر می‌رسد سرخیو راموس، مدافع پاری سن ژرمن، همچنان در حال طی کردن مرحله ریکاوری است.

زمان بازگشت راموس به میادین مشخص نیست

به گزارش "ورزش سه"، راموس در پنجره نقل و انتقالات تابستان امسال پس از سال‌ها حضور در رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شده و با امضای قراردادی دو ساله به پاری سن ژرمن ملحق شد.

اما این انتقال چندان برای این بازیکن خوش یمن نبوده و او پس از گذشته بیشتر از دو ماه از آغاز فصل جدید هنوز نتوانسته تیم جدیدش را در هیچ رقابتی همراهی کند.

آنتوان مینا خبرنگار اسپانیایی، درباره شرایط راموس گفت:« مصدومیت راموس از نظر پزشکی چندان جدی نیست اما نیاز به تلاش بیشتر برای ریکاوری دارد. این موضوع بیشتر از هرکس برای راموس آزاردهنده شده است. او نمی‌تواند مانند قبل تمرین کند. در واقع هیچ زمانی برای بازگشت او به میادین مشخص نیست.»

 

1658151

 

او در ادامه اضافه کرد:« این باعث نمی‌شود که او دیگر شانس حضور در سطح اول فوتبال را نداشته باشد. او نباید خودش را مجبور به حضور زودهنگام در میادین کند چون این اتفاقی است که قبلا رخ داده و شرایط فعلی نیز به دلیل تلاش او برای حضور در تیم ملی اسپانیا به وجود آمده است. او هیچ تاریخ مشخصی برای بازگشت ندارد چون هربار که بیش از حد تلاش می‌کند، به مشکل می‌خورد.»

با این حال این خبرنگار کادناسر معتقد است که راموس به احتمال زیاد می‌تواند پس از وقفه دیدارهای ملی در آبان ماه به ترکیب پاری سن ژرمن اضافه شده و بدون هیچ مشکل خاصی برای این تیم به میدان برود. او هر روز به صورت انفرادی تمرین می‌کند و در تلاش است تا هرچه سریع‌تر آماده حضور در میادین شود. آخرین دیدار او در تاریخ 5 می (15 اردیبهشت) با پیراهن رئال مادرید برابر چلسی بود.

دیدگاه‌ها