کد خبر : 1788579 | 07 آبان 1400 ساعت 15:38 | 37.7K بازدید | 9 دیدگاه

ممنونم از اعتماد باشگاه

در بارسا استرس بالاست ولی یک مربی برنده هستم

سرجی بارخوان فردا برای اولین بار روی نیمکت بارسلونا خواهد نشست و باید تیم را برابر آلاوس هدایت کند.

در بارسا استرس بالاست ولی یک مربی برنده هستم

به گزارش "ورزش سه"، سرجی بارخوان فردا به عنوان مربی موقت روی نیمکت بارسلونا برابر آلاوس خواهد نشست. او سال ها مدافع چپ بارسا بود و تابستان امسال نیز به عنوان مربی تیم دوم باشگاه برگزیده شد و اکنون تا زمان انتخاب مربی اصلی، موقتا جانشین رونالد کومان خواهد بود.

 

 

1658984

 

 

سرجی در نشست امروز خود گفت:« ممنونم از اعتماد رئیس باشگاه و همینجا دوست دارم از کومان یاد کنم و برای او آرزوی موفقیت کنم. شنبه و سه شنبه بازی داریم و زمان برای ریکاوری اندک است. سعی خواهم کرد معیارهایی که فکر می کنم موثر خواهند بود را در اولویت قرار دهم. شکل بازی تیم عوض نخواهد شد و بازیکنان نیز همان بازیکنان هستند. در مورد برخی نکات تاکتیکی با بازیکنان صحبت کرده ام. هدف این است که بازیکنان بار دیگر خوشحال و راضی باشند. اگر نیروها و ایده های فوتبالی مان را بازیابی کنیم، موفق خواهیم شد.»

 

 

1658988

 

 

سرجی در مورد اینکه چگونه مربی ای است، چنین گفت:«  من یک مربی برنده هستم و از بازیکنان با روحیه پیروزی خوشم می آید. همه باید کمک کنیم تا شرایط عوض شود. بسته به شرایط تغییراتی در تیم خواهیم داد. 24 ساعت است مسئولیت تیم به من سپرده شده و باید یک روز بعد نیز به مصاف آلاوس برویم. شرایط سخت است و استرس نیز بالا. باید هر چه زودتر بر امور مسلط شویم. کمک هایی دارم و حریف فردا نیز خطرناک است با بازیکنانی خوب و باکیفیت. بعد از دو برد و با روحیه به مصاف ما می آیند.»

 

وضعیت آنسو فاتی و عصمان دمبله:« دمبله در تمرین بود و برای بازی فردا شانس دارد ولی آنسو فاتی هنوز مصدوم است و با ما نخواهد بود. او در شرایط بازی نیست.»

 

 

 

دیدگاه‌ها