کد خبر : 1788606 | 07 آبان 1400 ساعت 17:07 | 15.2K بازدید | 1 دیدگاه

اتفاق جالب در لیگ کشتی؛ هت‌تریک برادران عموزاد!

در اتفاقی جالب و نادر در لیگ برتر کشتی آزاد، سه برادر به صورت متوالی مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

اتفاق جالب در لیگ کشتی؛ هت‌تریک برادران عموزاد!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر کشتی آزاد این روزها در شهرهای مختلف کشور در جریان است. امروز و در آخرین روز مسابقات دور رفت، به میزبانی سالن مهدی حاجی زاده شهر جویبار، رقابت جذابی بین 4 تیم ستارگان ساری، صنایع مازندران، مقاومت و خراسان جنوبی در جریان است.


بعد از شکست نزدیکی که صنایع مازندران به سرمربیگری رضا یزدانی در خانه خود مقابل ستارگان ساری متحمل شد، این تیم بعدازظهر امروز برابر تیم خراسان جنوبی قرار گرفت.


اما جالب است بدانید صنایع مازندران در ابتدای فصل با 4 برادر قرارداد امضا کرده است. رحمان عموزاد خلیلی که چندی قبل ملی پوش وزن 61 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی نروژ بود، سه برادر دیگر هم به نام های فرزاد، محمدعلی و مجتبی دارد. این 4 برادر کشتی‌گیر و اهل بهشهر مازندران همگی با تیم صنایع مازندران قرارداد امضا کردند.


امروز در دیدار صنایع مازندران مقابل خراسان جنوبی، سه تن از برادران عموزاد در ترکیب صنایع مازندران و در سه وزن متوالی روی تشک رفتند؛ رحمان در 61 کیلو، فرزاد در 65 کیلو و مجتبی در 70 کیلو. نکته جالب جایی بود که هر سه هم سه برد متوالی برای تیمشان به دست آوردند و تا حدودی پیروزی صنایع مازندران را با هت تریک خود قطعی کردند.

دیدگاه‌ها