کد خبر : 1788661 | 07 آبان 1400 ساعت 21:31 | 26.1K بازدید | 12 دیدگاه

پتزیا:

به خاطر مسی قهرمان کوپا آمه‌ریکا شدیم

خرمان پتزیا، مدافع آرژانتینی رئال بتیس، از قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا به عنوان خاطره‌ای باورنکردنی یاد می‌کند.

به خاطر مسی قهرمان کوپا آمه‌ریکا شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین تابستان امسال موفق شد پس از سال‌ها سرانجام جام قهرمانی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا را بالای سر ببرد تا تنها جای خالی موجود در ویترین افتخارات لیونل مسی نیز پر شود.

خرمان پتزیا، مدافع رئال بتیس، در مصاحبه با تی ان تی اسپورت درباره کسب این جام گفت:« من نمی‌دانم که آیا ما واقعا هنوز می‌دانیم که چه افتخاری کسب کرده‌ایم یا خیر. گاهی با بعضی از هم تیمی‌ها حرف می‌زنیم که این اتفاق را یادآوری می‌کنند و من کمی درباره آن فکر می‌کنم و حس می‌کنم کار بزرگی انجام دادیم. این اتفاق برای من چیزی فراتر از رسیدن به رویا بود.»

او اضافه کرد:« قهرمانی در کوپا آمه‌ریکا به ما اعتماد به نفس داد تا در رقابت‌های آینده نیز با قدرت ظاهر شویم. به دست آوردم جام چشم‌های ما را به سایر موفقیت‌ها باز کرد و حالا رقبا می‌دانند که باید بیشتر از قبل در برابرما محتاط باشند. ما از رویارویی با یکی از قدرت‌های اروپا استقبال می‌کنیم اما چنین اتفاقی مسیر ما را تغییر نخواهد داد.»

 

1659093

 

پتزیا درباره نقش مسی در این قهرمانی گفت:« یکی از دلایل ما برای کسب این قهرمانی به خاطر لئو بود. آنها متوجه کارهایی که او در سطح ملی کرده بود نبودند و این قهرمانی به او تعلق داشت که تلاش بسیاری برای تیم ملی به کار گرفته بود.»

این بازیکن همچنین درباره لالیگا بدون حضور مسی اظهار داشت:« جدایی مسی فقدان بزرگی برای لالیگاست، چون او همه چیز خیلی سریع رخ داد و شاید بسیاری علاقه‌شان به این لیگ را از دست داده باشند. اکثر تماشاگران بازی‌های لالیگا و بارسلونا را به خاطر او می‌دیدند. جدایی او تاثیر بسیاری دارد اما این رقابت‌ها همچنان در بالاترین سطح دنبال می‌شود.»

دیدگاه‌ها