کد خبر : 1788706 | 08 آبان 1400 ساعت 10:16 | 11.6K بازدید | 4 دیدگاه

اسکوتز:

اینتر به خاطر پول می‌خواهد اریکسن را بفروشد

مارتین اسکوتز، مدیربرنامه کریستین اریکسن، می‌گوید این بازیکن در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

اینتر به خاطر پول می‌خواهد اریکسن را بفروشد

به گزارش "ورزش سه"، اریکسن در جریان دیدار تیم ملی دانمارک برابر فنلاند در رقابت‌های یورو 2020 دچار حمله قلبی شده و در زمین بازی از هوش رفت.

هرچند تلاش بازیکنان و کادر پزشکی باعث شد که او بار دیگر به زندگی برگشته و خطر را پشت سر بگذارد اما گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره بازگشتش به زمین فوتبال به گوش می‌رسد.

اینتر در طی روزهای گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آماده است تا اریکسن را به فروش برساند چرا که استفاده این بازیکن از شوک‌دهنده قلبی به این معناست که او بر اساس قوانین پزشکی ایتالیا اجازه حضور در رقابت‌ها را ندارد.

 

1631804

 

اسکوتز درباره بیانیه منتشر شده از سوی باشگاه اینتر به سایت گل گفت:« این بیانیه پیامی از سوی شرکت اف سی اینترناتزیوناله میلانو اس پی ای برای سهامدارانش است. هر بازیکنی ارزش دفتری خاص خودش را دارد. و از آن جایی که کریستین نیز بازیکنی تحت قرارداد باشگاه است، عملا هنوز ارزش دفتری دارد. این موضوع کاملا مالی و مربوط به حسابرسی بود و خیلی به شخص کریستین مربوط نمی‌شد. او شرایط خوبی دارد. لحظات بسیار خوبی را با خانواده سپری کرده و از نظر فیزیکی نیز در شرایط کاملا خوبی است.»

این ملی‌پوش دانمارکی تا سال 2024 با باشگاه اینتر قرارداد دارد و در ماه‌های اخیر به باشگاه‌های متعددی لینک شده است. باشگاه هلندی آژاکس در طول تابستان علاقه‌اش به جذب این بازیکن را ابراز کرده بود. این در حالی است که تاتنهام، تیم سابق اریکسن، نیز شرایط او را برای بازگشت دوباره به لندن زیرنظر دارد. حضور در رئال مادرید نیز موضوعی است که در هفته‌های اخیر مطرح شده است.

دیدگاه‌ها