کد خبر : 1788718 | 08 آبان 1400 ساعت 11:12 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

میثاقیان و سه سال چشم‌انتظاری؛

ورزشگاه امام رضا و کمالوند؛ پایان روز حسرت!

سرمربی تازه‌وارد تیم فوتبال شهر خودرو امروز پس از حدود 1500 روز در لیگ برتر مجدداً روی نیمکت خواهد نشست.

ورزشگاه امام رضا و کمالوند؛ پایان روز حسرت!

به گزارش "ورزش سه" 21 مهرماه 1396 بود که تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در آخرین فصل حضورش در لیگ برتر، با هدایت اکبر میثاقیان مقابل سپاهانِ کرانچار در اصفهان شکست خورد و این شکست، حکم اخراج میثاقیان پس از گذشت 9 هفته از رقابت‌های لیگ هفدهم را به امضا رساند.

 

آن‌هم در شرایطی که قرار بود تیم سیاه جامگان از هفته دهم لیگ برتر بازی‌های خانگی خود را به ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد منتقل کند و دیدار بعدی مقابل نفت آبادان با هدایت فراز کمالوند بود اما نه حضور در ورزشگاه امام رضا(ع) نصیب میثاقیان شد و نه فرصت کرد تا مقابل نفت آبادان تیمش را هدایت کند.

 

پس از آن اخراج هم میثاقیان مدتی دور از فوتبال بود و در بازگشت در لیگ‌های دسته اول و دوم فوتبال ایران مربیگری کرد و حالا پس از گذشت 1478 روز از اخراج اکبر میثاقیان از تیم سیاه جامگان، این سرمربی کهنه‌کار و باتجربه مشهدی در قامت سرمربی تیم شهر خودرو به لیگ برتر بازگشته است.

 

جالب آن‌که نخستین تجربه حضور میثاقیان روی نیمکت شهر خودرو در بازگشت دوباره، اولین حضور او به عنوان سرمربی در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد را هم خواهد زد و جالب‌تر آن‌که شاگردان اکبر میثاقیان امروز باید در مقابل نفت مسجدسلیمان به میدان بروند، تیمی که هدایت آن برعهده فراز کمالوند است تا به نوعی قصه مربیگری میثاقیان در لیگ برتر از همان نقطه که متوقف شده بود دوباره آغاز شود!

دیدگاه‌ها