کد خبر : 1788738 | 08 آبان 1400 ساعت 12:39 | 32.7K بازدید | 13 دیدگاه

ستاره فرانسوی بایرن در فهرست خریدهای ژاوی

ژاوی هرناندز، ستاره سابق بارسلونا، در صورت قبول هدایت این تیم خواهان جذب چندین بازیکن برای بهبود شرایط فعلی است.

ستاره فرانسوی بایرن در فهرست خریدهای ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، اخراج رونالد کومان از نیمکت بارسلونا باعث شد تا مدیران این تیم مذاکرات جدی را با ژاوی انجام دهند و گفته می‌شود که توافق‌های نهایی با این مربی نیز انجام شده است.

انتظار می‌رود جدایی ژاوی از السد طی چند روز آینده به صورت رسمی اعلام شود و حتی برخی منابع مدعی شده‌اند که او فهرستی از بازیکنان مدنظرش را به مدیران باشگاه بارسلونا ارائه کرده تا برای خرید آنها اقدام شود.

ظاهرا کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی بایرن، یکی از نام‌های اصلی در این فهرست است. او قصد دارد بازیکنانی را به تیمش اضافه کند که قدرت بازی تحت فشار را داشته باشند و با توجه به اتفاقاتی که پس از خرید عثمان دمبله رخ داد، در تلاش است تا از حضور بازیکنانی به این سبک در تیمش جلوگیری کند.

 

1618359

 

روزنامه اسپورت روزنامه جمعه خبر علاقه ژاوی به جذب کومان را تایید کرده و اعلام کرد که این بازیکن نیز که قراردادش با بایرن در ژوئن 2023 به پایان می‌رسد، به این باشگاه اعلام کرده که تصمیمی برای تمدید قرارداد ندارد.

همین موضوع باعث می‌شود که بایرن از فروش کومان در پنجره نقل و انتقالات تابستان سال 2022 استقبال کند تا خطر جدایی او به عنوان بازیکن آزاد در تابستان سال پس از آن را متحمل نشود، چرا که کومان بازیکن ارزان قیمتی نیست و جذب او حدود 55 میلیون یورو برای بارسلونا هزینه خواهد داشت.

این ستاره فرانسوی در هفته‌های اخیر به دلیل مشکل قلبی جزئی مجبور به انجام عمل جراحی شد و به همین دلیل چند هفته در ترکیب تیم بایرن به میدان نرفت. او به تازگی بار دیگر به جمع شاگردان یولیان ناگلزمان اضافه شده و در شکست سنگین 0-5 برابر بروسیا مونشن گلادباخ نیز 35 دقیقه در زمین حاضر شد.

 

دیدگاه‌ها