کد خبر : 1788772 | 08 آبان 1400 ساعت 14:21 | 25.9K بازدید | 31 دیدگاه

ورود رسمی پرسپولیس به ماجرای تبلیغات محیطی

مجید صدری می‌گوید که او صحبت‌هایی را با رییس فدراسیون و وزیر ورزش در خصوص تبلیغات محیطی انجام داده است.

ورود رسمی پرسپولیس به ماجرای تبلیغات محیطی

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو هفته از ورود پرقدرت مصطفی آجورلو به ماجرای تبلیغات محیطی می‌گذرد و هنوز سرنوشت این ماجرا مشخص نیست. زمانی که آجورلو از اسپانسر ۵۰۰ میلیاردی رونمایی کرد و اعلام شد که ۱۵۰ میلیارد آن به تبلیغات محیطی اختصاص دارد، هواداران استقلال شور و شوق زیادی برای این ماجرا از خود نشان دادند اما در طرف دیگر یعنی پرسپولیس همه چیز آرام بود.

 

حالا مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید که در آن زمان پیشنهادی مشابه با استقلال به این باشگاه نیز انجام شده بود اما پس از بررسی شرایط آن، قرمزها تصمیم گرفتند به این پیشنهاد پاسخ منفی بدهند.

صدری با کنایه به باشگاه استقلال می‌گوید: «ما هم می‌توانیم مثل رقیب قرارداد ۵۰۰ میلیاردی اعلام کنیم اما در کار اداری چارچوبی داریم و ما براساس آن جلو می‌رویم.»

 

او همچنین ورود رسمی پرسپولیس به مناقشه تبلیغات محیطی لیگ برتر را هم به این شکل اعلام کرد: «اگر امروز دور زمین را به من بدهند، من از فردا شروع به فروختن و تبلیغات می‌کنم.»

او با اشاره به تلاشها در این باره می‌گوید: «ما و آقای سجادی با آقای عزیزی خادم صحبت کردیم و ایشان هم حامی این کار است اما چارچوبی دارد و سازمان لیگ هیات رییسه و مجمع دارند. چند سال قبل این تبلیغات دست باشگاه ها بود و اگر امروز هم به ما بدهند فردا ما واگذار می‌کنیم اما تا امروز آیین نامه و مصوبه دارد و نمی‌توانیم بفروشیم.»

 

پیش از این مصطفی آجورلو و محمدرضا زنوزی به شکلی جدی وارد ماجرا شده بوده و برای به دست گرفتن تبلیغات محیطی اعلام آمادگی کرده بودند اما این نخستین باری است که نفر اول اجرایی باشگاه پرسپولیس در این خصوص واکنش نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها