کد خبر : 1788873 | 08 آبان 1400 ساعت 20:14 | 15.6K بازدید | 12 دیدگاه

استقلال – تراکتور؛ آبی پوشان برنده دوئل های هوایی

استقلال روی یک ضربه ایستگاهی توسط ارسلان مطهری به گل رسید و سه امتیاز دیدار با تراکتور را همانند دیدار با هوادار و ذوب آهن از آن خود کرد.

استقلال – تراکتور؛ آبی پوشان برنده دوئل های هوایی

به گزارش "ورزش سه"، یامگا در این بازی بر خلاف دیدار با ذوب آهن نتوانست خیلی به عمق تیم تراکتور برود و در صحنه هایی هم که این کار را انجام داد محمد رضا اخباری نقش مدافع پوششی را به خوبی بازی می کرد. البته این طبیعی بود به این خاطر که تراکتوری ها برای مهار یامگا برنامه داشتند. به همین خاطر استقلال در بازی با تراکتور روی ضربات ایستگاهی حساب ویژه ای باز کرد و در نهایت روی ضربه کرنر توسط ارسلان مطهری به گل و سه امتیاز بازی دست پیدا کرد.

 

استقلال در تراکتور برنده نبردهای هوایی بود. محمد دانشگر – سیاوش یزدانی – یامگا – محمد حسین مرادمند و ... ضربه زنندگان استقلال در ضربات ایستگاهی بودند و این یک چالش جدی برای خط دفاعی تراکتور بود. در دقیقه 54 بازی ضربه مهدی مهدی پور از روی خط کرنر را سیاوش یزدانی به تیر دو فرستاد و ارسلان مطهری با ضربه سر دقیق دروازه تراکتور را باز کرد و همین گل برای برتری آبی ها و هت تریک آنها در برد کافی بود.

 

 

نه فقط استقلال؛ هر تیمی که در استفاده از ضربات ایستگاهی برنامه داشته باشد می تواند به امتیازات حساس و حیاتی دست پیدا کند. استقلال با توجه به در اختیار داشتن بازیکنان بلند قامت می تواند استفاده از ضربات ایستگاهی را یکی از تاکتیک های گلزنی لحاظ کند. به خصوص همان طور که گفته شد خیلی از تیم ها در مواجه با استقلال در منطقه یک سوم دفاعی پرتعداد هستند و خیلی اجازه  استفاده از پاس های عمقی را  به آبی پوشان نمی دهند.

 

استقلال نه فقط در دوئل های هوایی بلکه در بازی فیزیکی قافیه را به تراکتور نباخت و به لطف دوندگی و گردش خوب توپ موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آورد و در نهایت با استفاده از یکی از موقعیت ها به گل و 3 امتیاز بازی رسید.

 

 

دیدگاه‌ها