کد خبر : 1788875 | 08 آبان 1400 ساعت 20:20 | 3.3K بازدید | 1 دیدگاه

نفت و هوادار همچنان در مسیر صفر

شاگردان عنایتی و منصوریان برای سومین هفته متوالی شکست خوردند.

نفت و هوادار همچنان در مسیر صفر

به گزارش ورزش سه، لیگ بیست و یکم در حالی هفته دوم خود را به پایان رساند که هنوز پنج تیم بدون امتیاز در جدول دیده می شدند. صنعت نفت و فجرسپاسی دو تیم از پنج تیم صفر امتیازی مسابقات امشب در آبادان به مصاف هم رفتند و این شاگردان کلانتری بودند که با رقم زدن پیروزی 2-0 اولین گل، امتیاز و برد فصل را به دست آوردند.

 

نفت با متحمل شدن این شکست خارج از خانه برای سومین هفته متوالی در حسرت امتیاز ماند تا مثل سه هفته قبل، بدون امتیاز راهی هفته چهارم شود. این تیم هیچ گلی در سه بازی نزده و شش گل دریافت کرده است.

 

هوادار یکی دیگر از تیم هایی بود که بدون امتیاز پای به هفته سوم گذاشت. این تیم برای کسب اولین امتیاز خود در بازی امشب مقابل سپاهان تلاش زیادی کرد ولی شاگردان نویدکیا با گل دقایق پایانی دانیال اسماعیلی فر، تیم تازه وارد به لیگ برتر را در حسرت کسب اولین امتیاز فصل گذاشتند. به این ترتیب شاگردان عنایتی هم با صفر امتیاز به کار خود در هفته سوم پایان دادند.

 

فولاد و مس دیگر تیم های صفر امتیازی لیگ برتر هستند که فردا مقابل هم قرار خواهند گرفت. در صورتی که این بازی با تساوی به پایان برسد و هر دو تیم صاحب امتیاز شوند، هوادار و نفت تنها تیم های بدون امتیاز این فصل خواهند ماند و اگر نتیجه ای غیر از تساوی را شاهد باشیم، هفته سوم با سه تیم صفر امتیازی به پایان می رسد.

دیدگاه‌ها