کد خبر : 1788877 | 08 آبان 1400 ساعت 20:29 | 7K بازدید | 5 دیدگاه

فجر و علی کلانتری؛ استاد عبور از بحران

فجر در هفته سوم لیگ برتر یک نتیجه خوب به دست آورد و با دو گل صنعت نفت را در آبادان شکست داد و با کسب سه امتیاز این دیدار، از بحران خارج شد.

فجر و علی کلانتری؛ استاد عبور از بحران

به گزارش "ورزش سه"، فجر سپاسی در حالی به استقبال این بازی رفت که در دو هفته ابتدایی بدشانسی آورد. این تیم در هفته ابتدایی روی اشتباه سهوی و میلی متری کمک داور در اعلام آفساید گل خورد و در هفته دوم در شرایطی با یک گل مغلوب گل گهر شد که بازی پایاپایی را در برابر حریف ارایه داد و در ثانیه های پایانی بازی روی شوت استثنایی میلاد زکی پور گل خورد. با این دو شکست بد به نظر می رسید فجر سپاسی  کار سختی را در آبادان و در برابر تیم صنعت نفت پیش رو داشته باشد به خصوص که صنعت نفت هم در دو بازی ابتدایی امتیازی به دست نیاورده بود.

 

فجر سپاسی فصل گذشته در لیگ یک هم با چنین چالشی مواجه شده بود و چند هفته بود که پی در پی در برابر حریفان شکست می خورد اما در نهایت از بحران خارج شد و با کسب عنوان قهرمانی در لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد. اینبار هم علی کلانتری خیلی زود تیمش را از بحران خارج کرد. شکست دو بر صفر صنعت نفت در آبادان شروع تازه ای برای شاگردان این مربی بود. حالا آنها با دو گلی که در این بازی زدند دو گل خورده در بازی با نساجی و هم چنین گل گهر را فراموش کرده اند. نکته جالب اینکه در دو هفته ابتدایی هم ساکت الهامی سرمربی نساجی و هم مجتبی سرآسیایی مربی گل گهر به عملکرد خوب تیم فجر سپاسی در مسابقات اشاره کردند؛ اینکه فجر یک تیم خوب است و یقیه خیلی از تیم ها را خواهد گرفت.

 

فجر و علی کلانتری با عبور از بحران نشان دادند استاد عبور از رخدادهای تلخ هستند. فجر دیگر یک تیم بازنده نیست و با روحیه ای مضاعف در انتظار دیدار چهارم خواهد بود.

دیدگاه‌ها