کد خبر : 1788944 | 08 آبان 1400 ساعت 22:40 | 43.1K بازدید | 10 دیدگاه

حالا یک تیم میانه جدولی هستیم

اعتراف تلخ آلگری بعد شکست یوونتوس برابر ورونا

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، صحبت های قابل تاملی را بعد از شکست این تیم مقابل ورونا مطرح کرد.

اعتراف تلخ آلگری بعد شکست یوونتوس برابر ورونا

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که هفته گذشته شکست تلخی را مقابل ساسولو تجربه کرده بود، امیدوار بود با پیروزی در بازی امشب برابر ورونا آن باخت تلخ را به فراموشی بسپارد اما شاگردان ماسیمیلیانو آلگری با ارائه یک نمایش ناامیدکننده دیگر شکست خوردند تا شرایط برای شان بدتر از قبل شود.

 

مکس آلگری در پایان بازی گفت: " کلمات در حال حاضر بی معنی هستند. ما در شرایط بدی قرار داریم، باید این واقعیت را بپذیریم که در حال حاضر ما یک تیم وسط جدولی هستیم. ما می توانیم با کمی اراده و کیفیت بیشتر از این وضعیت خارج شویم.

 

 

1659550

 

 

ما خود را از این وضعیت بیرون خواهیم کشید.  هیچ فایده ای ندارد که برای خودمان متاسف باشیم، این کمکی نمی کند، فقط باید روی کاری که باید انجام‌ دهیم تمرکز کنیم و آن وقت همه چیز خود به خود حل می شود. همه چیز در فوتبال همیشه مطابق میل شما پیش نمی رود.  ما باید با غرور و قاطعیت واکنش نشان دهیم. ما باید مثل تیمی بازی می‌کردیم که یک امتیاز داشت و این کار را هم کردیم، حالا باید مثل تیمی بازی کنیم که 15 امتیاز دارد."

 

آلگری در ادامه گفت: "فوتبال فوتبال است، شمشیربازی نیست. شما باید در همان سطح در زمین با آن مبارزه کنید. ما تکل‌ها و دوئل‌های هوایی زیادی را نیز مقابل ساسولو از دست دادیم و رک بگویم در جنبه فیزیکی خوب نبودیم. پوشیدن پیراهن یوونتوس به ما تضمینی نمی دهد که تیم های میانه جدولی را شکست دهیم. ما باید هر امتیازی را کسب کنیم و این کار را با نگرش درست انجام دهیم. ورونا می دانست که برای شکست دادن یوونتوس باید اینگونه بازی کند.  اشتباه ما این بود که فرض کردیم بهتر از ورونا هستیم و در حال حاضر اینطور نیستیم. ما باید واقع بین باشیم.

 

 

1659549

 

 

هیچ تیم بزرگی وجود ندارد که بدون احترام به حریفان خود پیروز شده باشد. اکنون چیزی نمی توانیم بگوییم، فقط باید سکوت کنیم و سخت تلاش کنیم تا خودمان را در زمین ثابت کنیم. در این لحظه، همه چیز منفی به نظر می رسد، اما ما باید روشن فکر باشیم، تجزیه و تحلیل کنیم که چه چیزی موثر است و چه چیزی نیست، ببینیم چه کسی کم و بیش خسته است و می تواند کمک کند."

دیدگاه‌ها