کد خبر : 1788960 | 08 آبان 1400 ساعت 23:36 | 24.8K بازدید | 5 دیدگاه

رکورد حسینی در شروع لیگ؛ 2.1 کلین‌شیت!(عکس)

دروازه‌بان استقلال در سومین بازی متوالی موفق شد دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

رکورد حسینی در شروع لیگ؛ 2.1 کلین‌شیت!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود مصدومیتی که برای سیدحسین حسینی در بازی با ذوب‌آهن پیش آمد و در دقیقه ۱۰ تعویض شد و جایش را به رشید مظاهری داد، اما در مصاف با تراکتور فرهاد مجیدی دوباره به گلر شماره یک خود اعتماد کرد و از حسینی درون دروازه تیمش استفاده کرد.


سیدحسین که بعد از وریا غفوری کاپیتان دوم استقلال محسوب می‌شود، این روزها همچون آخرین دیدارهای فصل گذشته لیگ برتر روی نوار موفقیت است و امروز مقابل تراکتور نیز عملکرد خوبی برجای گذاشت. حسینی حالا در سومین بازی متوالی در شروع لیگ دروازه اش را بسته نگه داشت.

 


او ابتدا مقابل هوادار در جریان برد یک بر صفر گل نخورد؛ حسینی مقابل ذوب آهن تا دقیقه ۱۱ در زمین بود و یک سیو عالی هم داشت اما مصدومیت باعث تعویضش شد. از طرف دیگر او در مصاف با تراکتور بازهم گل نخورد تا بشود گفت در سومین بازی متوالی که گل نخورده رکورد ۲.۱ کلین شیت را ثبت کرده است.


بی تردید عملکرد خوب حسینی و اعتماد مجیدی به این دروازه بان در آینده هم می‌تواند ادامه داشته باشد. حسینی که یکبار رکورد گل نخوردن متوالی در لیگ برتر را شکسته، در مقطع کنونی نیز بدش نمی‌آید که به دوران اوجش برگردد و باعث خوشحالی هواداران استقلال شود.

 

دیدگاه‌ها