کد خبر : 1788986 | 09 آبان 1400 ساعت 09:36 | 8.2K بازدید | 1 دیدگاه

عملکرد من و پیولی شبیه هم است؛

مورینیو: از بازی مقابل تیم‌های مدعی لذت می‌برم

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم تاکید کرد همیشه از بازی کردن در مقابل تیم های مدعی استقبال می کند.

مورینیو: از بازی مقابل تیم‌های مدعی لذت می‌برم

به گزارش "ورزش سه"، رم امشب در دیداری حساس در خانه خود پذبرای میلان مدعی خواهد بود و نتایج روسونری در هفته های اخیر نشان داده کار بسیار دشواری در انتظار جالوروسی در این دیدار است. ژوزه مورینیو پیش از این دیدار به تمجید از ساختار باشگاه میلان پرداخته و البته مدعی شد تیمس در همه مسابقات برای کسب پیروزی راهی زمین خواهد شد.

 

ژوزه مورینیو گفت: "دوست دارم بهترین بازی را انجام دهیم و این حس را به بازیکنانم نیز منتقل کنم. من از رویارویی با تیم هایی که فوتبال خوبی بازی کرده و در بالای جدول حضور دارند، لذت می برم و حضور در چنین مسابقاتی نهایت انگیزه برای یک تیم است. من تا به حال با استفانو پیولی روبرو نشده ام، اما از دیدار با او خوشحال خواهم شد. عملکرد او در میلان شباهت‌هایی با آنچه من در اینجا انجام می‌دهم دارد. میلان ساختار قوی با حضور پائولو مالدینی و دیگران در پشت صحنه خود دارد.

 

1654665

 

در مقابل میلان دقیقا همان ترکیب مشابهی مانند بازی برابر کالیاری نخواهیم داشت، اما ترکیب آنقدرها هم متفاوت نخواهد بود. مهم این است که در هر بازی احساس کسب پیروزی داشته باشیم و برای رسیدن به این هدف باید تیمی متعادل روانه میدان باشد. ممکن است کلیشه ای باشد، اما برای کسب پیروزی باید به گل رسیده و خوب دفاع کنید. من فکر می کنم ما به آرامی در حال بهبود هر دو حوزه هستیم.

 

شما نمی توانید برای 90 دقیقه به حریف خود تسلط داشته باشید و همیشه لحظاتب وجود دارد که باید کمی هم دفاع کنید. میلان دو مهاجم به نام‌های زلاتان ابراهیموویچ و اولیویه ژیرو دارد که یارگیری در مقابل آنها به‌خاطر آمادگی بدنی این دو بازیکن بسیار دشوار است.

 

رم همیشه می خواهد برنده شود و نام حریف برای ما فرقی نمی کند. می دانم که شما به آمار نگاه می کنید و من نمی توانم در این رابطه بحث کنم، اما مردم انتطار شور و هیجان و نگرش درستی از تیم دارند و این خواسته تغییر نمی کند."

 

1650051

دیدگاه‌ها