کد خبر : 1788997 | 09 آبان 1400 ساعت 10:26 | 29.2K بازدید | 1 دیدگاه

صادقی و اولین کلین‌شیت در لیگ بیست و یکم؛

شب رویایی گلر سابق پرسپولیس در آبادان

دروازه‌بان 29 ساله فجرسپاسی شیراز توانست در شرایطی به اولین کلین‌شیت خود در لیگ بیست و یکم برسد که نمایشی کم‌نقص و درخشان را در ترکیب فجر ارائه کرد.

شب رویایی گلر سابق پرسپولیس در آبادان

به گزارش "ورزش سه" پس از دو شکست یک گله مقابل نساجی و گل‌گهر سیرجان، فجری‌ها به دنبال آن بودند تا بتوانند سرانجام طلسم خود در بازگشت دوباره به لیگ برتر را بشکنند و ایمان صادقی دروازه‌بان باتجربه این تیم نیز پس از دو بار ناکامی در ثبت کلین‌شیت، امیدوار بود در آبادان بتواند به این مهم دست پیدا کند.

 

شاگردان کلانتری که دو بازی قبلی را به رغم نمایش خوب واگذار کرده بودند، این‌بار توانستند با ارائه یک فوتبال منطقی و زیبا و البته با 2 شلیک تماشایی به سوی دروازه نفت آبادان، پیروزی شیرین و 3 امتیازی را در دور از شیراز و در ورزشگاه تختی آبادان جشن بگیرند تا صفر مقابل گل‌های زده و برد فجر همزمان با یکدیگر از جدول لیگ برتر پاک شود.

 

یکی از بازیکنانی در پیروزی شب گذشته فجرسپاسی نقش پررنگی را ایفا کرد و جزو بهترین‌های تیمش هم به شمار می‌رفت، بدون‌تردید ایمان صادقی بود؛ دروازه‌بان 29 ساله و باتجربه سابق پرسپولیس که توانست مقابل شوت‌های سنگین طالب ریکانی و شروین بزرگ واکنش‌های دیدنی را از خود به جای بگذارد و اجازه عبور توپ از خط دروازه را نداد.

 

 کلین‌شیتی همراه با درخشش در درون دروازه فجر و این‌بار برخلاف دو هفته گذشته، خبری از بدشانسی نبود و صادقی اجازه باز شدن دروازه تیمش را در مقابل حملات نفتی‌ها نداد تا برد فجر توأمان با کلین‌شیت صادقی باشد.

دیدگاه‌ها