کد خبر : 1789000 | 09 آبان 1400 ساعت 10:44 | 8.1K بازدید | 2 دیدگاه

ماجراجویی‌های خلعتبری در 38 سالگی ادامه دارد؛

پا قدم خوش خلعت برای گلزنی سپاهان (عکس)

پس از ورود وینگر باتجربه سپاهان بود که این تیم توانست به گل پیروزی‌بخش مقابل هوادار در دیدار خانگی دست پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه" محمدرضا خلعتبری 38 ساله که حالا نقش کاپیتان اول را در تیم سپاهان ایفا می‌کند، شب گذشته به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه 77 وارد میدان شد و نویدکیا قصد داشت تا با انجام این تغییر تاکتیکی، از تجربه بالای خلعتبری در ترکیب تیمش بهره ببرد و شاید با تجربه این بازیکن، گره کور تقابل با هوادار باز شده و سپاهان به گل برتری در این دیدار خانگی دست یابد.

 

با ورود خلعتبری به میدان، این بازیکن تلاش زیادی کرد تا بتواند با تحرکات خود خط دفاعی هوادار را آزار بدهد و سرانجام تیمش را به هدف اصلی که رسیدن به گل برتری است، نزدیک کند.

 

1659673

 

7 دقیقه بعد از تعویض و به میدان آمدن خلعتبری، این بازیکن یک پاس در عمق برای شهباززاده و مغانلو در نوک پیکان حمله سپاهان ارسال کرد که در فعل و انفعالاتی روی همان ارسال خلعتبری، دانیال اسماعیلی‌فر توانست گل برتری سپاهان را به ثمر برساند تا این‌چنین وینگر باتجربه سپاهانی‌ها بتواند با ورود خوب به مسابقه، شرایط را به سود تیمش تغییر بدهد.

 

حالا محمدرضا خلعتبری پس از درخشش در مقابل هوادار، باید خود را آماده جدال حساس هفته آینده کند، دیداری که دربی اصفهان است و شاگردان نویدکیا باید مقابل شاگردان تارتار در ذوب‌آهن صف‌آرایی کنند و خلعتبری که تجربه بالایی در حضور در دربی اصفهان با پیراهن سپاهان و ذوب‌آهن دارد، بدون‌شک می‌تواند در این مسابقه حساس نقش کلیدی را ایفا کند.

 

1659672

دیدگاه‌ها