کد خبر : 1789006 | 09 آبان 1400 ساعت 10:57 | 22.7K بازدید | 2 دیدگاه

غنیمت سه امتیازی در روزهای بحرانی؛

بغض فراز در زیر باران مشهد ترکید (عکس)

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان شادی زایدالوصفی را پس از به ثمر رسیدن تک گل تیمش در مشهد به انجام رساند.

به گزارش "ورزش سه" 1 امتیاز از دو بازی ابتدایی فصل بدون به ثمر رساندن گل و حضور در جمع تیم‌های پایین جدولی، همگی باعث شده بودند تا شاگردان فراز کمالوند برای فرار از بحران زودرس در لیگ بیست و یکم راه چاره‌ای جز پیروزی در مشهد مقابل شهر خودرو نداشته باشند.

 

کمالوند پس از شکست سه گله هفته قبل مقابل سپاهان، در ترکیب تیمش زلزله‌ای به پا کرد و 6 تغییر مهم را ایجاد کرد تا بتواند بلکه نقاط ضعف تیمش را پوشش بدهد و هم نفت به اولین گل فصل برسد و هم این‌که نخستین برد شاگردان کمالوند در فصل جدید لیگ برتر به دست آید.

 

 

اتفاقی که رخ داد و میرهادی میرجوان که یکی از بازیکنانی بود که در این بازی از ابتدا با نظر کمالوند فیکس شده بود، توانست با ضربه سر دیدنی خود در هوای بارانی مشهد گلی به ارزش سه امتیاز را برای تیمش در دقایق پایانی مصاف با شهر خودرو به ثمر برساند.

 

گلزنی میرجوان باعث شد تا فراز کمالوند در جمع دستیاران خود شادی زایدالوصفی را به انجام برساند و با فریادهای خود سعی کرد تا به نوعی فشار سنگین وارده بر خود را تخلیه کند.

 

 

پس از پایان بازی، کمالوند با گلایه از وضعیت نفت به مدیران باشگاه اولتیماتوم داد که در صورت عدم پرداختی به بازیکنان، عدم به کارگیری فیزیوتراپ و هم‌چنین کاستن از بدهی‌های این تیم، از جمع نفتی‌ها جدا خواهد شد.

عکاس: محسن بخشنده

دیدگاه‌ها