کد خبر : 1789072 | 09 آبان 1400 ساعت 14:20 | 57.3K بازدید | 3 دیدگاه

غایبان بارسا به کیف می‌رسند

بالاخره یک خبر خوب به بارسلونا رسید

سه بازیکن بارسا با حضور در تمرین امروز تیم نشان دادند که مشکلی برای بازی مرگ و زندگی سه شنبه برابر دیناموکیف ندارند.

بالاخره یک خبر خوب به بارسلونا رسید

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک هفته تراژیک برای بارسا که با دو شکست متوالی از رئال و رایو همراه بود و شب گذشته به تساوی خانگی برابر آلاوس ختم شد، آبی اناری ها خود را برای یک بازی مرگ و زندگی مهیا می کنند. بارسا سه شنبه شب از هفته چهارم لیگ قهرمانان میهمان دیناموکیف است و باید از این بازی دست پر خارج شود. حتی مساوی هم به کار بارسا نخواهد آمد.

 

 

1659747

 

 

بارسلونا از سه بازی قبلی خود تنها سه امتیاز کسب کرده که برابر همین دینامو بود و اگر می خواهد شانس صعود به دور بعد را داشته باشد، باید در کیف نیز به پیروزی برسد. رقیب بارسا برای کسب رتبه دومی بنفیکاست و بازی هفته پایانی برابر این تیم پرتغالی بسیار تعیین کننده خواهد بود.

 

 

1659748

 

 

خبر خوب برای بارسا اینکه آنسو فاتی، فرانکی دی یونگ و سرجی روبرتو سه بازیکن مصدوم تیم امروز بدون مشکل تمرین کردند و همه چیز حاکی از آن است که به بازی سه شنبه خواهند رسید. هر سه بازیکن در دو بازی اخیر غیبت داشتند.

در تمرین امروز، جرارد پیکه و سرخیو آگوئرو که برابر آلاوس مصدوم شدند، حضور نداشتند. آگوئرو شب را به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان گذراند و  پیکه نیز به دلیل مصدومیت عضلانی قطعا بازی برابر دینامو را از دست خواهد داد.

به جای او باید دید از بین اومتیتی، لنگله و مینسگسا کدام بازیکن زوج اریک گارسیا خواهند شد.

 

 

1644251

 

دیدگاه‌ها