کد خبر : 1789140 | 09 آبان 1400 ساعت 19:50 | 16.6K بازدید | 7 دیدگاه

محمدی: سپاهان حرفی برای گفتن جلوی هوادار نداشت

محمد جواد محمدی، بازیکن هوادار از دلایل شکست تیمش مقابل سپاهان می‌گوید و معتقد است این تیم مدعی جدی قهرمانی است.

به گزارش "ورزش سه"، محمد جواد محمدی وینگر و مهاجم هوادار که سابقا حضور در استقلال را نیز دارد در شکست دقایق پایانی تیمش ۶۵ دقیقه در زمین حضور داشت. او در مورد این مسابقه گفت: بازی که از نظر من خیلی خوب بود و آن جور که کادر فنی گفتند ما بازی را کاملا بستیم و آنها هیچ کاری نتوانستند بکنند و موقعیت آنچنانی هم نداشتند و ما روی بدشانسی در دقیقه ۸۴ گل خوردیم و تا آن دقیقه سپاهان کار خاصی نتوانست انجام دهد. ما بازی را بسته بودیم و می‌دانستیم نقطه قوت‌شان کجاست و یکدست بازی کردیم و بعد از گل هم آنها هیچ موقعیتی نداشتند و روی اتفاق و بی تجربگی گل خوردیم و واقعا حق‌مان یک مساوی بود.

 

 

1659835

 

 

او ادامه داد: من از ناحیه کمر مشکل داشتم و در بازی ضربه خوردم و الان خداراشکر بهترم. من پست اصلی‌ام وینگر است و مهاجم هم بازی می‌کنم. اگر بازی با استقلال را نگاه کنید ما موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی گل نزدیم و بازی با پیکان 14 ضربه به چارچوب داشتیم و نمی‌دانم بد شانسی است یا چی که نتوانستیم در سه بازی گل بزنیم. دیروز مقابل سپاهان هم دو موقعیت خوب داشتیم و نمی‌دانم شاید ما تمرکزمان پایین است اما امیدوارم از بازی بعد هم سه امتیاز را بگیریم و هم گل بزنیم.

 

محمدی اضافه کرد: ما در این سه بازی با دو مدعی قهرمانی بازی داشتیم و هم استقلال و هم سپاهان دو تیم خیلی قوی هستند و به نظرم قهرمانی بین این دو تاست. پرسپولیس هم خوب است ولی بعید می‌دانم امسال قهرمان شود. بازی بعدی با پدیده بازی داریم و اینجور بازی‌ها خیلی سخت تر است چرا که آنها برای برد می‌آیند و کار سخت می‌شود اما تیم‌های مدعی می‌آیند که فوتبال بازی کنند.

 

 

1659836

دیدگاه‌ها