کد خبر : 1789147 | 09 آبان 1400 ساعت 20:17 | 15.6K بازدید | 3 دیدگاه

تقدیر از عنایتی و رجب‌زاده در نقش جهان (عکس)

باشگاه سپاهان مطابق رسم سال گذشته در دیدار برابر هوادار نیز از دو عوض سابق باشگاهش تقدیر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته یکی از دیدارهای هفته سوم در ورزشگاه نقش جهان و به میزبانی سپاهان مقابل هوادار برگزار شد و در شرایطی که طلایی پوشان اصفهانی روز بسیار سختی را مقابل یکی از تازه واردان لیگ برتر پشت سر گذاشتند، سرانجام گل دانیال اسماعیلی فر در دقیقه 84 رای به برتری سپاهان داد.


اما یکی از نکات حاشیه‌ای این بازی تقدیر باشگاه سپاهان از رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار بود که در لیگ های نهم و دهم موفق شد با سپاهانی‌ها دو بار عنوان قهرمانی لیگ برتر را در روزهایی که امیرقلعه نویی هم سرمربی تیم بود، به دست بیاورد.

 

 

1659845

 


علوه بر رضا عنایتی، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان از محمد رجب زاده بازیکن سابق ابومسلم، ملوان، پیکان که در سال 88 تا 90 هم برای سپاهان به میدان رفت و عملکرد خوبی برای این تیم داشت و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا نیز برای این تیم بازی کرد و اکنون در کنار رضا عنایتی به عنوان مربی هوادار فعالیت دارد، تجلیل به عمل آورد.


مدیران سپاهان سال گذشته نیز این مراسم را برای سایر مربیان و بازیکنانی که سابقه بازی در تیم فوتبال باشگاه را داشتند و با تیم های دیگر پا به نقش جهان گذاشته بودند، در نظر گرفته بودند و به نظر می رسد این رسم در سال جدید هم ادامه دار باشد.

 

1659846

دیدگاه‌ها