کد خبر : 1789173 | 09 آبان 1400 ساعت 22:18 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

اولین پاس گل سلمانی چگونه سوخته شد؟

جعفر سلمانی می توانست برابر تراکتور یک پاس گل دیدنی بدهد اما حسین زاده قدر پاس او را ندانست.

به گزارش "ورزش سه"، جعفر سلمانی در حالی به استقلال پیوست که او در لیگ برتر پرتغال و تیم پورتیموننزه توپ می زد. این بازیکن ملی پوش با ترک این کشور، به ایران بازگشت تا برای آبی های پایتخت به میدان برود. در حالیکه انتظار می رفت او به پاس تجربه حضور در اروپا در ترکیب تیمش بدرخشد، اما او در 45 دقیقه نخست دیدار با سوریه و دیدار با الهلال در حد انتظار ظاهر نشد.

 

عملکرد سلمانی باعث بروز انتقاداتی شد اما این بازیکن در همان دیدار هفته نخست به خوبی جواب منتقدین را داد. سلمانی با شلیکی دقیق به گوشه دروازه تیم عنایتی، نخستین گل فصل استقلال که 3 امتیازی هم بود را به ثمر رساند تا نشان دهد که می تواند برای فرهاد مجیدی به یک مهره ثابت و تأثیرگذار تبدیل شود.

 

 

1659875

 

 

سلمانی برابر ذوب آهن هم یک فرصت طلایی داشت که شوت او با بدشانسی به بیرون رفت و در دیدار مقابل تراکتور نیز تا مرز به ثبت رساندن یک پاس گل هم پیش رفت ولی چنین نشد. در دقیقه 41 محمد دانشگر مدافع پیش تاخته آبی ها که جلو کشیده بود، با سری بالا و دیدی خوب، جعفر سلمانی را دید که در گوشه محوطه جریمه منتظر یک پاس طلایی بود و دانشگر نیز با ارسالی دقیق، او را صاحب توپ کرد. 

 

 

1659877

 

 

سلمانی پیش از اینکه چند قدمی را جلو رفت، امیرحسین حسین زاده را دید که در شرایط خوبی قرار داد. او با یک ارسال زمینی به دهانه دروازه، مهاجم تیمش را صاحب توپ کرد و این بازیکن در حالیکه مقابل دروازه صاحب بهترین بخت گلزنی آبی ها در نیمه اول شده بود، نتوانست ضربه خوبی را به توپ وارد کند و شوت حسین زاده با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

1659876

 

 

سلمانی و سایر بازیکنان استقلال با چهره ای بهت زده باورشان نمی شد که حسین زاده نتوانسته است این فرصت را به گل تبدیل کند. شاید سلمانی در این صحنه بیشتر از حسین زاده ناراحت بود چرا که پاس کلیدی او به هدر رفت و این بازیکن می توانست روی یکی دیگر از گل های تیمش تأثیر مستقیم بگذارد اما این اتفاق رخ نداد تا سلمانی نتواند نخستین پاس گلش را با پیراهن استقلال به ثبت برساند.

دیدگاه‌ها