کد خبر : 1789216 | 10 آبان 1400 ساعت 09:18 | 20.1K بازدید | 5 دیدگاه

عصبانیت شدید مورینیو: هرچه بگویم محروم می‌شوم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، پس از شکست برابر میلان حاضر نشد درباره شرایط این بازی صحبت کند.

عصبانیت شدید مورینیو: هرچه بگویم محروم می‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، تیم رم شب گذشته در ورزشگاه خانگی خود و در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ ایتالیا میزبان میلان بود و در نهایت با نتیجه 1-2 برابر حریفش شکست خورد.

زلاتان ابراهیموویچ گل اول میلان را در دقیقه 25 وارد درازه حریف کرد و فرانک کسیه نیز در دقیقه 57 از روی نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر رساند. تک گل رم نیز در دقیقه 92 توسط استفان الشعراوی به ثمر رسید.

این اولین شکست خانگی رم در رقابت‌های سری A در کارنامه مورینیو پس از ثبت روند  43 بازی بدون شکست است و در عین حال اولین باخت جالوروسی در لیگ پس از مارس 2021 نیز به حساب می‌آید.

مورینیو پس از بازی حاضر نشد جملات زیادی را در گفتگو با خبرنگاران به زبان بیاورد چون معتقد بود هر صحبتی که انجام دهد باعث محرومیتش خواهد شد.

 

1659943

 

این مربی پرتغالی پس از سوت پایان بازی به DAZN گفت:« به میلان تبریک می‌گویم. من نمی‌خواهم هیچ حرف دیگری بزنم چون در غیر این صورت هفته دیگر کنار زمین نخواهم بود. من از بی‌احترامی که به هواداران رم شد عصبانی هستم. ما خوب بازی نکردیم اما تمام تلاش‌مان را به کار گرفتیم. ما چنین احترامی قائل هستیم اما دیگران اینطور نیستند و این باعث عصبانیت من است. همین.»

او سپس با عصبانیت محدوده تعیین شده برای انجام مصاحبه‌های تلویزیونی پس از بازی را ترک کرد.

مورینیو در کنفرانس خبری نیز حاضر شد اما تمام صحبت‌هایش را با همین سرعت زده و تنها یک جمله دیگر اضافه کرد:« من تمام تلاشم را کردم و منتظر داور نماندم.»

رم با قبول این شکست 19 امتیازی ماند و پس از گذشته 11 هفته در رده چهارم جدول رده‌بندی در فاصله 12 امتیازی ناپولی صدرنشین قرار گرفت.

دیدگاه‌ها