کد خبر : 1789222 | 10 آبان 1400 ساعت 09:40 | 6.1K بازدید | 1 دیدگاه

پیولی: پیروزی برابر رم به ما اعتماد به نفس داد

استفانو پیولی، سرمربی میلان، می‌گوید پیروزی برابر رم به آنها این باور را داده که می‌توانند برای قهرمانی بجنگند.

پیولی: پیروزی برابر رم به ما اعتماد به نفس داد

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در چارچوب مسابقات هفته یازدهم لیگ ایتالیا در ورزشگاه خانگی رم به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 و با دو گل زلاتان ابراهیموویچ و فرانک کسیه به پیروزی برسد.

پیولی پس از بازی به DAZN گفت:« ما با شخصی، ایده‌ها و سبک خودمان بازی کردیم. رم تیم باکیفیتی است، ما وقتی 11 در برابر 11 بودیم عالی ظاهر شدیم و سعی کردیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم و این شخصیتی که در دیدارهای مهم به آن نیاز داریم. ما در شرایط خوبی هستیم، بنابراین باید به همین روند ادامه دهیم. ما جسارت و اعتماد به نفس خودمان را به نمایش درآوردیم و من از این بابت بسیار خوشحال هستم.»

ژوزه مورینیو از اتفاقات داوری بسیار عصبانی بود اما پیولی حاضر به اظهارنظر درباره این حوادث نشد. او گفت:« شما نباید تصمیمات داور را ارزیابی کنید، تمام تمرکز من روی تیمم و بخش‌هایی که باید در آن پیشرفت کنیم و برای لیگ قهرمانان آماده شویم است، چون ما دوست داریم در این رقابت‌ها نیز نتیجه خوبی کسب کنیم. پورتو تیم بسیار خوبی است اما ما تمام تلاش‌مان را در برابر آنها به کار خواهیم گرفت.

 

1657314

 

این مربی ایتالیایی ادامه داد:« صادقانه من پنج هافبک عالی دارم که بالاخره همه آماده هستند، بنابراین می‌توانم کمی از سیستم چرخشی استفاده کنم. بازی با این ضربان گاهی آسان نیست. لحظاتی در بازی هستند که شما کنترل بازی را در دست دارید یا تحت فشار هستید و باید دوام بیاورید. رم در آغاز نیمه دوم ما را غافلگیر کرد اما چنین اتفاقی باعث شد که این پیروزی بربار تیمی که در خانه شکست ناپذیر بود اهمیت بیشتری داشته باشد.»

پیولی اضافه کرد:« تیم‌های بسیاری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان و فتح اسکودتو می‌جنگند. اینتر بسیار قوی است و از نظر من هنوز مدعی قهرمانی به حساب می‌آید. ناپولی عالی است و من هنوز یوونتوس را تیمی نمی‌دانم که از کورس کنار رفته باشد. چیزی که باعث افتخارم می‌شود این است که ما فصل گذشته می‌دانستیم که باید روی معجزه برای کسب نتیجه حساب کنیم اما حالا به خودمان باور داریم. این یک قدم رو به جلوست که ما با ایمان به این که می‌توانیم پیروز شویم قدم به مسابقه برابر بهترین حریفان می‌گذاریم. چنین پیروزی‌هایی به ما باور و اعتماد به نفس بیشتری هم می‌دهد.»

دیدگاه‌ها