کد خبر : 1789226 | 10 آبان 1400 ساعت 09:54 | 28K بازدید | 14 دیدگاه

زلاتان: سرعت شوتم با بالا رفتن سن کم شده است

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، پس از پیروزی برابر رم از عملکرد هم تیمی‌هایش تمجید کرد.

زلاتان: سرعت شوتم با بالا رفتن سن کم شده است

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم رم و میلان شب گذشته در مسابقات هفته یازدهم سری A ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان پیولی موفق شدند با دو گل زلاتان ابراهیموویچ و فرانک کسیه در برابر تک گل استفان الشعراوی پیروز میدان شوند.

این بازیکن 40 ساله در دقیقه 25 بازی روی یک ضربه آزاد زیبا دروازه حریف را باز کرد و پس از آن نیز موفق شد در محوطه جریمه خطایی از راجر ایبانز بگیرد که فرانک کسیه این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد.

ابراهیموویچ پس از سوت پایان بازی در گفتگو با DAZN اظهار داشت:« عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم، ما با اعتماد به نفس بالا و سبک خودمان بازی کردیم. می‌دانستیم که کار آسانی در پیش نداریم چون رم در این فصل در خانه شکست نخورده بود اما خیلی خوب بازی کردیم و باید به همین باور و ضربانی که در بازی داریم ادامه دهیم.»

 

1659955

 

گلی که این بازیکن به ثمر رساند، چهارصدمین گل او در لیگ‌های داخلی بود اما گل خاصی نیز به حساب می‌آمد چرا که زلاتان به ندرت از روی ضربات آزاد گلزنی کرده است. او در این باره گفت:« هر از گاهی سعی می‌کنم غافلگیری داشته باشم! شما همیشه باید منتظر چنین اتفاقاتی باشید، هرچند شکست بخشی از موفقیت است، بنابراین باید به تلاش ادامه دهید.»

خبرنگاری به این موضوع اشاره کرد که سرعت این ضربه آزاد 101 کیلومتر بر ساعت بوده و زلاتان پاسخ داد:« ضربات من معمولا سرعت بیشتری داشت، حداقل 200 کیلومتر بر ساعت! فکر می‌کنم بالا رفتن سنم باید باعث کندی ضرباتم شده باشد!»

ابراهیموویچ در پاسخ به این سوال که آیا میلان در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد یا خیر گفت:« ما سعی خودمان را خواهیم کرد. به این موضوع باور داریم، تا به حال نمایش خوبی داشته‌ایم اما فصلی طولانی در پیش است و ما باید در کارمان ثبات داشته باشیم. ما باور داریم اما هنوز خیلی زود است. باید هربار فقط به بازی پیش رو فکر کنیم.»

دیدگاه‌ها