کد خبر : 1789231 | 10 آبان 1400 ساعت 10:15 | 11.1K بازدید | 11 دیدگاه

باز هم می‌گویم از تعویضم ناراحت نشدم

رضاوند: رقابت در استقلال خوب و شدید است

هافبک استقلال با اشاره به نمایش آبی‌پوشان طی سه بازی ابتدایی فصل، از عملکرد این تیم دفاع و ابراز رضایت می‌کند.

رضاوند: رقابت در استقلال خوب و شدید است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در سه بازی ابتدایی فصل با دستیابی به سه برد، شرایط مطلوبی را برای حضور در کورس مدعیان دنبال می‌کند و این در حالیست که آرش رضاوند مدعی است نمایش این تیم با توجه به تغییراتی که در ابتدای فصل داشته‌اند مطلوب است و آنها رفته رفته بهتر نیز عمل خواهند کرد.

 

هافبک آبی‌پوشان درباره دیدار این تیم مقابل تراکتور اینطور صحبت‌هایش را آغاز کرده و می‌گوید: بازی خوبی را انجام دادیم و مستحق این پیروزی بودیم. البته تیم تراکتور هم در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت اما ما برای پیروزی در این دیدار مصمم بودیم.

 

وی با اشاره به 9 امتیازی شدن استقلال در ابتدای فصل گفت: از لحاظ امتیازی برای ما خیلی خوب است که در سه بازی سه برد را کسب کردیم و باید همین روند را ادامه دهیم و بازی به بازی پیش برویم. مسلما در ادامه خیلی بهتر از این هم خواهیم شد و شرایط بهتری را هم دنبال می‌کنیم.

 

رضاوند درباره تعویضش مقابل تراکتور و اینکه آیا از این بابت ناراحت شده گفت: همان شب و در میکسدزون هم این سوال از من شد. در این مورد صحبت کردم و فکر نمی‌کنم چیز دیگری باقی مانده باشد. من بازیکن هستم و باید بازی خودم را انجام بدهم. در مورد مسائل فنی هم سرمربی تصمیم می‌گیرد. همه ما تلاش می‌کنیم تا در نهایت تیم به نتیجه برسد و این حواشی قطعا جایی در استقلال نخواهد داشت و در کنار هم هدفی بزرگ و مشترک را دنبال خواهیم کرد.

 

1550202

 

هافبک استقلال در خصوص اینکه با توجه به ترافیک خط میانی بازی کردن در این پست سخت شده است اینطور توضیح داد: باید خوب تمرین کنیم تا نظر سرمربی را برای حضور در ترکیب ثابت جلب کنیم درست است که هفت، هشت بازیکن در این پست حضور دارند اما به هر حال نظر سرمربی در این خصوص شرط است و رقابت خوب و شدیدی بین همه ما وجود دارد تا در نهایت به نتیجه مطلوب برسیم.

 

رضاوند درباره اینکه استقلال در این سه بازی گلی دریافت نکرده است و توانسته عملکرد دفاعی خوبی را دنبال کند، گفت: دفاع یک کار تیمی است و بچه‌ها هم خیلی زحمت می‌کشند ما مدافعان بسیار خوبی داریم و سعی می‌کنیم با تلاش بیشتر یک رکورد خوب را به دست بیاوریم. خوشبختانه عملکرد تیم در تمامی خطوط مطلوب بوده و این همان چیزی است که ما را به آینده امیدوارتر می‌کند.

 

هافبک آبی‌پوشان درباره از دست دادن پنالتی برای دومین بازی طی این فصل توسط وریا غفوری گفت: ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید که پنالتی‌اش را از دست دهد در دنیا هم چنین اتفاقی رخ می‌دهد امیدوارم در بازی‌های بعدی این اتفاق نیفتد. 

 

رضاوند در پایان درباره اینکه استقلال می‌تواند با این روند قهرمان شود گفت: امتیازهای اول فصل همیشه مهم است ولی هنوز خیلی تا پایان لیگ باقی مانده است استقلال تغییرات زیادی را در ابتدای فصل داشته و با این اتفاقات نتایج خوب بوده است.

دیدگاه‌ها