کد خبر : 1789242 | 10 آبان 1400 ساعت 10:51 | 9.7K بازدید | 6 دیدگاه

با 4 گل و 2 پاس گل 

یاسین سلمانی موثرترین بازیکن امید در دوشنبه

یاسین سلمانی موثرترین بازیکن تیم امید در بازی های شهر دوشنبه بود. با اینکه بازیکنی است که در پست هافبک دفاعی به میدان می رود و اولین وظیفه اش جمع کردن توپ های جلوی خط دفاعی است.

یاسین سلمانی موثرترین بازیکن امید در دوشنبه 

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن در سه بازی با تیم های نپال – لبنان و اردن 4 گل زد و 2 گل ساخت. ضمن اینکه اگر در دقیقه 16 بازی با نپال ضربه پنالتی را از دست نمی داد می توانست شمار گل های خود را به عدد 5 برساند. 3 گل در بازی پایانی با تاجیکستان موجب 9 امتیازی شدن ایران و صعود به دور نهایی بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا شد که در سال 2022 با حضور 16 تیم در تاشکند برگزار می شود. 

 

یاسین سلمانی پیش تر به همراه تیم ملی جوانان به مرحله نهایی جام ملت های آسیا صعود کرده بود و می رفت با موفقیت در این رقابت ها جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد که به دلیل ویروس کرونا جام ملت های آسیا و هم چنین جام جهانی 2021 لغو شد. البته یاسین سلمانی و تعدادی از همبازیان او فرصت همراهی تیم امید را در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا به دست آوردند و سال آینده میلادی می توانند همراه این تیم در بازی های نهایی این رقابت ها به میدان بروند. 

 

1659968

 

و اما یاسین سلمانی با نمایشی که در بازی های امید داشت بدون شک این بار با امیدواری بیشتری در اردوی تیم ملی حاضر خواهد شد. او حتی با این نمایش سرمربی تیم ملی را به استفاده از خویش به عنوان بازین تعویضی راغب کرده است. البته گل های یاسین سلمانی در بازی های شهر دوشنبه خیلی عجیب نبود به این خاطر که این بازیکن فصل گذشته در بازی های لیگ برتر هم در پست هافبک دفاعی زننده گل های حساسی برای سپاهان بود. او با وجود اینکه در پست هافبک دفاعی به میدان می رود میل به گلزنی دارد و در صحنه هایی که تیم رو به جلو می شود در موقعیت های خوبی برای گلزنی جایگیری می کند و البته بعد از حمله به سرعت به فاز دفاعی بر می گردد و این به خاطر توان بدنی بالای اوست. 

 

صعود به جام جهانی به همراه تیم ملی و صعود به المپیک پاریس به همراه تیم امید دو برنامه اصلی یاسین سلمانی در ادامه مسیر است که اگر به آن دست پیدا کند می تواند رویای حضور در یک تیم اروپایی را هم برای خود تحقق ببخشد.

دیدگاه‌ها